Sunday, April 22, 2012

BEST PICNIC EVER~


ANY0NG HASEY0,,!haha..lama nyer rase x wat entry kn...dh naik bersawang blog aku ni....maklum laa..name je dh tak sekolah tapi buzy bukan main lagiii....hari ni aku rase sangat hepy bile dapat berkelah & berjumpe bersama rakan rakan dan insan tersayang....perkelahan aku kali ni sangat la unik sebab kitorg bukan berkelah kt tepi pantai 0 tmpat tempat rekreasi....tetapi kitorg berkelah kat sek0lah lame kit0rg....macam dah xde tempat lain je kan nk pegi...tapi aku & kawan kawan memang sengaje nk berkelah kt sekolah...lagi pown nk menjenguk budak budak juni0r kit0rg...dh lame tak melepas rindu...HUHU~

gadis gadis ayu~



BFF 4 eva !

hikkho0kk!


 kasihan sungg0h aku usya budak budak kawad yg tengah kepenatan berlatih kawad...daripada pukul 8 pagi sampai la ke petang....muj0 aku dh abis sek0lah....HAHA~terselamat lah aku daripada bahang matahari yg terik..HEHE..


hepy belated birthday to faiz hazmi!!!!


ameer,karmila & husna...



 menu kit0rg sangat simple tapi tersangat la kenyang bile makan ..HAHA!!!

makanan :- nasi g0reng t0m yam !!!...dimasak 0leh aku,atirah & aisyah nabilah !!!shiookk abes !
minuman :- fresh mang0 juice~ (sunquick branded,,wahaha!..)
junk fo0d :- nugget + sausage....(aku yg masak....)

membe membe tersayng~


kami sekalian~


BTW....all the best to mohd faiz hazmi,mohd ameer syafiq,mohd amirul amin & mohd syamil yg akn bertanding dlm pertandingan kawad kaki peringkat daerah so0n...thanx sangat sangat kt nurul athirah,husna ali,aisyah nabilah & husna mohd c0z memeriahkan event ni...hehe




No comments: