Wednesday, May 2, 2012

endless mem0ry of 5 ma'awa~




any0ng hasey0,,!!! hai u all...l0ng time n0 see ya,,,,HAHA..lame nye suda tak berkunjung ke bl0g aku ni...by the way t0day aku nak share kat k0rg aku punya jamuan kelas merangkap reuni0n kelas 5 ma'awa yg telah diadakan kat teratak cekgu sejarah kami yg tersayang iaitu pn.arpah..beliau lah guru terbaekk sejarah kami..yg dh bnyk bersusah payah mengajar kami sampai kit0rg satu kelas berjaye dapat A dalam subjek beliau..kalau guru kelas kit0rg datang mesti lg best...tp dh l0st c0ntact la plakkk...
sempat berposing time jamuan,,

suasana semasa jamuan berlangsung~


inila cekgu sejarah kami,,pn.arpah~

aku tersangat la heppy bila dapat jumpe kawan kawan aku balik...lama tak bersua muka la katekan..selalu nye jumpe kat FB je...memang kec0h la teratak cekgu dibuat nya...kalau nak digambarkan suasana nya sebijik macam makcik makcik yg tengah merewang..kec0h bkan main lagi...tambah tambah budak lelaki kelas kami just 5 org sahaja...amekk kauu! bertuah nya rase bile dapat jadi ahli kelas 5 ma'awa ni,,sekian lame kit0rg merancang event ni kat gr0up kit0rg @ FB..finally menjadi jugakk!!!dah la time tu arie pekerja,,memang cekgu 0nn saja la...HEHE
bile dh jumpa kamera,,macam ni la jadi nya...


gadis gadis 5M b'same cekgu arpah~



menu kat teratak cekgu arpah mmg super sedap !...antaranya pasta g0reng,kek ch0colate moist,agar agar kacang merah,r0ti jala,d0nut & macam macam lagi...memang kenyang tak terkata..seterusnya kit0rg plan utk sambung acara jamuan kit0rg kat KFC sebab ada acara tukar tukar hadiah...aku rase hepy giler bile dapat hadiah vase bunga seramik..mmg cantik sgt...terima kasih bebanyak buat membe kelas aku ( muhd huzaini bin jamaluddin ) atas hadiah tu..aku sangat hargai & akan simpan sampai bile bile....:D

putera kelas aku,,ajis,zaini,cuen & wan..
kami semasa di KFC,,
KEPADA PUAN ARPAH....

terima kasih yg tidak terhingga kerana telah mengajar kami dengan penuh sabar,banyak berkorban masa & tenaga demi mengajar kami..melayan kerenah kami yg gila gila...kami ingin mem0hon sejuta  kemaafan jika terdapat banyak kesalahan yg kami dh lakukan terhadap cekgu,selalu tid0 time cekgu mengajar,malas buat latihan + nota yg cekgu suruh kami buat,tak dengar nasihat cekgu...kami tau cekgu dah mengajatr kami dengan penuh semangat sampai kami b0leh berjaya..sem0ga ALLAH ta'ala yg membalas segala jasa cekgu..ececehh...*lame lame jadi bergenang pulak air mata aku ni..HUHU...lastly...

KAMI SAYANG CEKGU !!!!!

No comments: