Friday, August 24, 2012

RAMADHAN + STUDY = RAYA!!!


 any0ng hasey0!!! hikhik lame nye aku tak jenguk bl0g aku nie,,,aku ingat kan dah tak wujud lagi rupe nye masih ade...rindu gler nak wat entry...tapi asyik tak sempat je..maklumla..balik pown sebulan sekali..memang tak sempat langsung nak wat new entry...sepanjang aku ade kat k0lej islam macam macam bende yang aku lalui ngan membe membe aku...sedar sedar ramadhan dah datang menjengah...raye pulak dah nak muncul....


RAMADHAN @ KISAS......

rutin lebih kurang macam kat sekolah lame dulu....tapi makin sarat dengan macam macam pr0gram....antare pr0gram yg best dapat berbuke puase ngan sultan selangor,dapat ikut aktiviti tazkirah,ihya' ramadhan,tadarus,pr0gram cerapan bintang....n macam macam lagi.....yang paling best bile dapat berbuka puase bersame usrah yang tersayang ( kak umai,ir0h,nali,mas,najah,syuhada,rai...),tue belum lagi bile kit0rg dapat shopiing kat jalan TAR bile nak balik kampung ,,semangat sh0pping pnyer pasal sangg0p plan sh0pping ramai ramai kat jalan TAR..muj0 la KTM klang dekat ngan kawasan k0lej aku....dapat la rembat 1 tudung & kerongsang utk raye...yang len muj0 ibu aku dah siapkan....yang paling best dapat jumpe ezzah anak anwar ibrahim kat KL sentral...hehe..siap bagi kit0rg surveni0r lagi tu...KTM stuck punyer pasal terpaksela kit0rg berbuke kat dalam k0muter..muj0 dah beli burger king siap siap..)

kenangan time 0tw sh0pping kt jalan TAR,,



STUDY.....

study kat sini memang sentiase busy gile ! mane tak nye..setiap tajuk yang kit0rg belajar akan dibentang sendiri oleh pelajar..tajuk punye la banyak nak kena catch-up...ALAMAK!!! bile time bulan puase ni pulak la baru nak wat exam diagnostik...lagi lagi time nak balik raye..memang tak f0kus la jawab nye...orang mesti pikir raye dari exam..dapat dapat 0rg pemalas macam aku..HAHA..aku paling takut jawabb exam usuluddin..memang mati la nak hafal dalil + hadis...huh..ntah ape la result aku nnti....HUHU...deep in my heart aku harap dapat p0inter yang memuaskan even baru first time jawab pekse utk STPM..grrr~

kenangan b'same mas afiqah~

hehe~



RAYA!!!....


me,my m0ther & my twin~

for me..raye tahun nie mmg sumpah best gler!!!! mane tak nye aku ingatkan bile dah umur makin meningkat macam aku ni tak dapat lagi duet raya...sekali dapat lagi bnyk dari tahun lepas...memang tak disangka sangke...tapi aku sedar banyak mane yang aku dapat p0wn still tak dapat menandingi dak 5 ta0n yang puase panoh kn,,,,hehheh...perkare paling sweet raye tahun nie bile aku dapat ikut baraan bersama kawan kawan lame...sambil beraye dapat la aku melepaskan rindu kat semua teman teman yang tersayang....beraye paon mane naek mot0...0pkos la bawak kete sendiri..time ni la aku nak buktikan kat 0rg yang aku dah ade lesen...tapi memang cuak la bile bawak kete time jalan tengah busy...rase macam nyawa kat hujung tanduk p0wn ade..ngee~

my luvly family~purple theme!

dikesempatan ini aku nak ucapkan selamat hari raya aidilfitri buat ibu + ayah yang tersayang,adek beradik aku yang nakal + annoying gile,teman teman seperjuangan + cikgu cikgu dari sekolah rendah,sekolah menengah.kolej islam sultan alam shah,kawan kawan akt FB,twitter,blog...........maaf zahir + batin kalau ade terkutuk,terkasar bahase,termengumpat,terboikot,ter tak puas hati.....and s0 on.....

NOW....BACK T0 COLLEGE...!!!!!








1 comment:

Fatini Mohammad Shafii said...

hey babe . ni aku tini . sorry . bru meng usha belog kau . ni pon sbb alang-2 dkt makmal kom matrik . gee . take care sayang . nway , study leklok kat kisas eh ! :)