Monday, November 26, 2012

^___^ h0liday ^___^



salam...any0ng hasey0 !!!
hihi..memandangkan sekarang tengah time cuti...rase macam tersangatlah b0san dud0k kat uma...aku memang b0san tahap gaban sekarang ni...* padahal task untuk sem 2 punye la banyak , wat tak tau plak kau yee...

first plan time h0liday ni rase macam nak keje je tapi bile dipikir-pikir sebulan lebih je k0t aku cuti..cam tak berbaloi aku kije kn...nanti sedare mare aku kawen , aku jugak yang tak dapat teng0k...even tanpa aku majlis tu tetap berjalan....tapi ade 1 event yang mesti ade aku....yes! that is MAKAN!!!!!*pelahap punya orang!...huhu..time cuti cuti ni je la aku nak makan puas puas..nanti bile dah balik 0stel kang mule la k0 nak mengidam makan macam macam...naye je..almaklumlah kalau kat 0stel tue b0le dihafal makan ape tiap tiap hari....rase pun lebih kurang je...asal boleh ditelan....*ya ALLAH, jadikanlah aku insan yang bersyukur~

hehe..actually aku tak tau pun ape motif aku tulis mende mende alah ni...just kat sini aku nak zahirkan betapa aku rindu kat semua GENG MUSLIMAT SOLEHAH COMEL kat KISAS sana....aku rindu nak bersembang,bergosip,makan,solat,bace ma'surat,berkumpul time assembly,baring + berguling guling BERSAMA!!!!!life kat ostel memang ser0nok untuk dik0ngsi bersama~aku tak akan lupa every single m0ment...tinggal lagi 12 bulan = 1  tahun je aku nak bersama k0rg...tahun depan d0rm pun dah lain lain...*ikut rumah sukan ( tradisi kisas ) yuck!!!

member member d0rm E 23 yang haru biru~
sebagai muhasabah diri..j0m la kawan-kawan kita manfaatkan masa h0liday / masa free bagi sape sape yg tak berape nak free..isilah masa yang senggang ngan perkara perkara berfaedah...lepas bangun tidur dan s0lat subuh k0rg boleh bace ma'surat...tak lame pun..pastu nak tunggang terbalik lantak korg la,k0rang boleh gak try wat s0lat dhuha,bace al-quran,bace buku ilmiah & banyak lagi aktiviti yang boleh jadikan diri k0rg lebih baik & berguna...*even yang cakap ni tak la sebaik malaikat tapi aku pun tengah nak mencuba jadi yang lebih baik...kalau nak beribah biar sedikit sedikit tapi istiqamah daripada scara drastik tapi tak berterusan kan...

anyway,yang baik datang daripada ALLAH & yang buruk datang daripada aku dan disandarkan kepada ALLAH....ingatlah..hidup kat dunia bukan untuk mencari kejayaan sahaja tapi yang lebih penting untuk menjadi hamba,da'ie dan khalifah di bumi ALLAH ini...fikir-fikirkanlah & selamat beramal!

wallahu'alam~




No comments: