Thursday, November 29, 2012

MASTERCHEF TERBAEKK !



salam....any0ng hasey0 !!!..s0nok cuti..??!!!HAHA..b0le laa...even rase macam tak bernyawe d0k kat uma ni..rindu gila nak drive kereta tapi ayah aku tak bagi sangat..takut sangat anak dia ni accident padahal aku dah yakin 150 % yang aku boleh drive..mentang mentang aku tak selalu balik rumah terus tak percaya kat aku..h0bi aku sekarang tak lain tak bukan 0fc0urse la teng0k tv...atleast dapat la kurangkan tensi0n sikit kan...tahun depan mungkin aku lagi busy gila agaknya.... dah 0rang macam aku teng0k tv memang tak sah kalau satu hari tak teng0k citer k0rea ..nama pun kp0pers kan..! haha..s0 far aku suka teng0k kat chenel kbs w0rld..citer cinderella's stepsister & inn0cent man  kalau aku tak silap...chanel lain pun banyak gak yang aku tengok..rand0mly aku suka pr0gram kat chanel afc chanel,tlc chanel nagn banyak lagi lah..astr0 kan macam macam ada!






aku ngan family memang suka bab bab teng0k pr0gram masakan..especially mastercafe malaysia..kit0rg akan gathering teng0k semua siri mastercafe malaysia 2...kalau rasa macam ter'escape' apa susah..astr0 kan banyak ulangan siaran..hehe..rasa macam teringin sangat nak masuk mastercafe tu...nak belajar masak macam depa suma,buat plating yang gila gempak lawa..masak lagi la..memang kena sedap c0z nak bagi chef makan....kalau tak sedap memang keluar ikut pintu besar la jawabnya..mesti untung gila sape yang dapat masuk..paling paling b0leh dapat certificate dari mastercafe kan...kalau aku takat masuk k0lej k0muniti blaja masak ada la..tak la sampai tahap mestercafe..*hurm ade la gak kan kena mengena ngan masak....

mastercafe malaysia !!



kalau mastercafe malaysia kali ke-2 ni aku memang minat gila kat  al0ng,ah h0ng & ammar..aku paling suka tengok kaum lelaki yang minat & tahu masak...yang al0ng tu dah la sebaya ngan umur aku...muda kan..memang aku tabik gila kat dia even dia dah pernah tersingkir time awal awal tapi lepas dia masuk balik dia b0leh buktikan yang dia boleh sampai final...kalu bab ah hong lagi la..muka kalau teng0k sebijik macam al0ng mintak hutang..*muka gengster seyh!ngee~ sekali kerjaya dia arkitek berjaya tu! si0t je..aku h0pe sangat sangat depa b0leh masuk sampai final ...dua dua handal masak bagi aku..bef0re ammar keluar aku memang suka gila teng0k dia masak...bakal pil0t memasak!perrhh~muka pun b0leh tahan hensem,badah t0ugh..hihi..tapi sayang je dah keluar...


along mastercafe..(kiri)
ah hong mastercafe!

ammar mastercafe !
kadang kadang mula la aku berangan nak dapat suami yang pandai memasak...0rder je mesti dapat...tapi kalau dapat yang pandai masak western lagi la aku sayang!kihkihkih..dah..dah..asyik nak berangan je budak s0rang ni...MASTERCAFE MEMANG TERBAEKK WO0K!0kei lah! eppy h0liday t0 all my chingu!! chia0!!!!!!


No comments: