Sunday, November 18, 2012

sweet gethering ~ x0x0




assalamualaikum...any0ng hasey0!!!! yes!!!heppy nye aku hari ni dapat gethering ngan kawan kawan aku yang tersayang...terima kasih yang tak terhingga aku ucapkan kat NURUL HIDAYAH NAIM & NURUL ATHIRAH MOHD RAFI c0z dapat luangkan masa ngan aku hari ni...


hari ni aku dapat teng0k m0vie istanbul aku datang! mula mula memang aku tak hingin pun rase nak teng0k c0z aku lagi sayang duit dari teng0k m0vie yang entah ape ape ntah ni...tapi bak kate kawan aku..."alah...xpe la beb,sekali sekale je..." aku pun teng0k la...

f0r me not bad la cter nye..kire filem ni nmpk m0dern & c0lourful...pelak0n pelak0n nye pun nampak fresh...view dia lagi la..memang cantik tahap gaban..teringin aku nak pegi istanbul gak...kalau dapat sebijik rumah kat sana..lagi la aku suka!!! ahh sudah..berangan pulakk minah sorang ni...menyampah aku ngan tom0k...harap je nerd tapi CURANG!!!! dah la aku paling pantang bila lelaki curang...sedap-sedap dapat awek cun macam lisa surihani pun b0le curang...memang tak reti bersyukur..mujur ada mamat gentle macam bet0 kushairy...sangg0p bela nasib lisa surihani...baru her0 malaya namanya..kihkihkih~



daem & karmila~

lepas teng0k m0vie kit0rg terus s0lat zuhur & serbu KFC yang ada c0z perut dah lapar gila!tiba lah masa untuk memberi makan cacing-cacing yang ada kat perut ni..*eeiiuuu~geli punya minah!haha
hehe..perempuan memang tak sah kalau tak makan sambil berg0sip...macam-macam benda satu dunia kit0rg g0sipkan...hehe dah nama pun tak selalu jumpa...lepas makan kit0rg wat wind0w sh0pping kat tesc0 yang berdekatan & usya-usya segala bagai benda yang b0leh diusya~


tirah & faiz
c0ming h0me~


anyway aku rasa hepy yang tak terhingga c0z dapat hang-0ut seketika ngan kawan-kawan baik aku ni...lepas ni tak tau bile dapat jumpa lagi kan..aku d0akan k0rang dapat kejar impian yang k0rang semua nak kejar dalah hidup..begitu gak aku...

*pesanan untuk athirah!!!

jangan lupa dengan janji kita tau!!! sape kawin dulu dia yang LOSER!!!haha
*ntah apa apa punya perjanjian la kan.... 
nasi dagang~




pesanan untuk dayah naim!!!
h0pe pasnie mak ko ley masakkan nasi dagang lagi...pasnie mesti rindu nak makan nasi dagang mak ko...hehe



No comments: