Sunday, December 30, 2012

gud bye 2012 !





salam..any0ng hasey0 !!!! w0w ! nampak nya 2013 bakal menjenguk kita kan..biarlah tahun 2012 pergi bersama sama kegembiraan & kesedihan...kalau nak diikutkan tahun 2012 ni tahun yang banyak bagi aku new experiences sejak duduk jauh ngan family..cuba creat new life with new happiness ngan kawan kawan but s0metimes ALLAH nak uji hambanya..kadang kadang aku rasa macam dah tak ada harapan nak hidup...aku cuba pretend yang aku ni mahluk paling happy kat dunia..rasa lagi sedih bila aku suffer s0rang s0rang....realiti nya aku tak lah kuat mana pun..huhu

gud bya 2012..

semoga tahun 2013 aku akan dapat tersenyum sepanjang masa..dapat hadapi masalah & tekanan dengan senyuman yang paling manis *macam lee min ho tengah dilamun cinta !hehe..aku kena bersedia dengan tekanan yang mendatang..pr0blem study,friend pr0blem,my 0wn life problem,family pr0blem...well hidup ni kan macam roda..kadang kadang kat atas kadang kadang jatuh menjunam kat bawah..dah banyak sangat m0ment aku selalu menangis sebab rasa d0wn yang teramat sangat..tahun 2013 aku nak jadi huda yang kuat !!!!!


YES ! I AGREE..

sedar tak sedar lagi setahun aku akan jadi penduduk tetap "k0lej kampung jawa"...actually aku sangat berdebar nak balik sana c0z aku tak cukup bersedia untuk hadapi tekanan kat sana...f0r me 0rang orang kat sana sangat hebat & strong...tak macam aku..tapi jauh kat sudut hati aku nak berubah ke arah kebaikan..aku harap kawan kawan boleh bantu aku kat sana..aku sangat memerlukan semangat dari insan yang bernama KAWAN ..tak lebih pun....^ ^


respect each 0ther..

sem0ga hidup aku & k0rang sentiasa dilimpahkan kebahagiaan & kegembiraan di samping 0rang orang yang tersayang dan yang paling penting semoga hidup kita semua diberkati ALLAH...segala rezeki,jodoh,maut & untung kita hanyalah di tangan ALLAH....peace y0 !

1 comment:

Hydrangeas Blooms said...

Assalam. jatuh, bangun, sedih, gembira tu lumrah hidup :) saya pun begitu. semua orang alaminya, cuma mugkin berbeza ujiannya. tabahkan hati ok? :)sabar dengan semua dugaan. Allah uji kita sesuai dengan kesanggupan kita. InsyaAllah.