Thursday, December 6, 2012

my life bec0me sweet with u ALL !

any0ng hasey0 !!!! hari ni aku teringin sangat nak kenalkan ngan k0rang semua kucing kucing aku....bef0re ni aku memnag tak penah nak suka bela kucing tapi since kucing kesayangan ibu aku lahirkan baby[s] tetiba macam ada rasa nak bela & pupuk rasa sayang kat kucing....here is my family 0f cat..nyameng as mum...min h0 as black cat & kim jung as 0range cat...tapi beberape hari yang lepas si hitam dah mati sebab gad0h ngan kucing lain...innnalillah....


MENG,REN & TAM....

MAKIN HARI MAKIN NAKAL KAU YA!

HUHU~ TAM DAH PERGI TINGGALKAN AKU~

SH0 SHUWITT~

SENYUM SIKIT REN ! OKAY,,CHEEZZ~

aku rasa sangat heppy dengan kehadiran kucing kucing ni dapat lah hilangkan rasa b0ring aku kat rumah ni....sebab kucing kucing ni jugaklah aku banyak dapat kesan cakar...but it's okayy...n0thing w0rried..yang penting kau tak makan aku kan...kalau kau nak makan aku..aku makan kau dulu ! haha

No comments: