Monday, March 4, 2013

a moment t0 share ^^



salam..any0ng hasey0 ! dalam kesibukan aku siapkan PBS yang berganda ganda memenatkan nie aku tak pernah lupa nak kumpul segala kenangan aku bersama semua member member aku..GMSC...geng muslimat solehah comel insyaALLAH akan selalu segar dalam ingatan aku....aku tak akan pernah lupa segala kengangan aku dengan korang semua....sedar sedar dah dekat 10 bulan aku hidup bersama kawan kawan yang aku sayang sangat ni...dekat kolej kampung jawa ni lah aku belajar erti persahabatan,ukhuwah & tarbiah yang sebenar....daripada diri aku yang selalu memberontak aku telah jumpa beberapa orang sahabat yang bawak aku ke jalan yang aku tak pernah nak explore bef0re ni....semua orang ada zaman perubahan....hanya masa yang menentukan....





ya ALLAH engkau mengetahui hati hati ini..telah berkumpul kerana kasihkan-MU..bertemu dan patuh pada-MU..bersatu memikul dakwah-MU..hati hati ini telah berjanji setia..mendaulat dan mendukung syariat-MU..maka eratkanlah akan ikatannya...kekalkan kemesraan hati ini..tunjukkan ia jalan yang sebenar...limpahkan dengan cahaya rabbani-MU..yang tak pernah padam dan lapangkan dengan iman......ameen 

No comments: