Monday, March 18, 2013

kampung jawa terbaekk !


salam..any0ng hasey0 ! huhu..kasi cuak betul lah MPM nie..mati mati aku ingat STPM M0DULAR keluar hari ni..sekali nye terminal jerr...tak pe la....b0leh la aku cari kekuatan diri lagi....sumpah weyh..masa time pengumuman result tadi hati aku rasa k0song sangat...tak tau pe mende yang ada kat fikiran aku time tu....0rang semua sibuk batak batak dengan candidate candidate stpm aku pulak rasa blur....blur sangat sangat....aku just boleh tengok muka diorang je... masa pengetua dok berucap kat atas pentas mula mula memang aku tidur...sebab aku b0san sangat ayat dia sama je macam dulu....kemenjadian lah..barang baek lah ! tapi aku betul betul tersentap + menangis bila kak fara bidd ( excellent student straight A ) berucap....bila dia sebut nama maka bapak dia aku dah mula luluh....fikirkan ibu dan ayah aku...air mata kau dah bergenang...agaknya bila lah diorang nak tengok aku sebut nama diorang atas pentas......huhuhuhu.......

c0ngrates kak fara bidd..^^

masuk astr0 tak rakaman nie...sye x nk kat rtm..x glam0ur lah ! haha

eehhhh....sibuk plakk si bibi ngan husnul tue....

saye dah lame nak masuk tv..finally tercapai jugak !

sayang,,,be str0ng....semua 0rang lahir kat dunia ni ada keistimewaannya tersendiri...mungkin kali ni rezeki diorang.....kalau kau tak berjaya sekalipun rezeki kau ada dekat tempat lain...yang penting kau ada usaha nak belajar....selalu ingat pesan ayah dan ibu.....

newayy c0ngrates to all ex-candidates STPM  k0lej kampung jawa.... K0RANG MEMANG TERBAEKK...tak lupa jugak kat akak usrah aku..kak umairah bt. misdar....semoga akak dapat kejar cita cita akak.....lupa pulakk aku nak tanya result sepupu aku.....tapi kan...mana boleh sesedap je aku pegi dekat dia...kat sini mana boleh perempuan suka suka jumpa lelaki....tak pe la...aku rasa maybe result kau terbaek gak...yang penting aku dah tau result usuluddin kau ! haha..tahniah la..dapat A-....

huda...sekarang tinggal kau sayang....kuatkan lagi usaha....ibu + ayah akan selalu s0kong kau.....4PA insyaALLAH...

No comments: