Sunday, March 17, 2013

mencari kekuatan diri..







esok...

esok...

esok...

adalah hari yang paling aku takut........
andai aku dapat..............................................0rang yang paling first aku nak bagitau adalah.....

ibu dan ayah aku.......
aku nak ibu & ayah aku tau betapa aku sayang di0rang.....aku tak boleh hidup tanpa di0rang....
tiap tiap kali aku bace email daripada ayah........ayah ngan ibu tak pernah  putus putus d0akan kejayaan aku....


ayah,ibu.....t0longlah....anakmu hanya biasa biasa sahaja....

memang kat luar aku b0leh pretend yang aku tenang,hepy,suka buat 0rang gelak....tapi s0metime tahap kekuatan sese0rang akan jatuh jugak....dia kan rasa dirinya kos0ng ...k0s0ng..kos0ng....
malam tadi,,lepas teng0k filem SURAT KECIL UNTUK TUHAN...memang aku rasa terkesan sangat kat hati....lagi lagi bila aku teng0k h0w str0ng bapak si keke (girls tue ) tu bagi semangat hidup kat anak dia.....tetiba aku teringat dekat ayah aku....aku dah tak dapat nak tahan air mata....bila aku kenang betapa banyak d0sa aku dekat ayah aku......walaupun dah banyak kali hati dia dah terg0res sebab aku....tapi aku teng0k muka dia still tenang...macam tak ada apa apa berlaku...



bila aku dah tak ada semangat....dia 0rang first yang bagi semangat kat aku....dia selalu cakap...." kak..ayah dah tol0ng huda..tinggal huda yang nak tolong diri huda...belajar rajin rajin..yang penting huda usaha..."

ya ALLAH..hanya ENGKAU yang mengetahui apa yang berada di hatiku di saat ini....berilah aku kekuatan untuk menempuh segala ujian,cabaran & dugaan hidup semasa di sini.......biarlah aku kecewa setelah mencuba.......daripada kecewa tanpa berusaha........ 






No comments: