Tuesday, April 30, 2013

INTERNATIONAL BOOK FAIR @ PWTC..^^



Salam..any0ng hasey0 ! J
Hihi..finally hajat aku tercapai jugak akhirnya nak pegi internati0nal bo0k fair kat PWTC..!!!
Setelah sekian lama aku dan member member merancang nak pegi sana….even pada mulanya plan kit0rang tak berjalan dengan lancar sebab tiba tiba ketua warden aku tak bagi 0uting lah pulak ! hurm…d0n’t w0rry..kit0rang masih ada banyak lagi plan yang kit0rang rancang asalkan dapat jejakkan kaki ke PWTC..alang alang merancang biarlah jadi..ye dakk….nasib baik kit0rang dapat keluar dari sek0lah dengan cara yang halal……^^


syafi,nali,yun,timah........

Luckily baucar buku aku still ada baki rm150….h0yeah ! memang belanja sakan lah aku…..si abang najib ni pun satu….bagi baucar lambat sangat…tak sempat lah aku guna baucar tu untuk beli buku stpm penggal 2…penggal 3 jangan harap lah…memang dah expired la jawabnya….dateline bulan 5 k0wt…
J0urney kit0rang memang siyes best giler…lagi lagi aku...dapat save duit…nasib baik aku ada kad komuter…selamat duit aku…memang sayang lah abang najib ! J
Rasa macam nak patah tulang 4 kerat aku semata mata nak menjunjung beg + lappy….arap je lappy nipis..tapi berat yang amat…..lagi lagi nak kena naik turun PWTC..semput semput……tambah tambah dengan aku yang tak lunch lagi…..sarapan lagi lah tak….

with ain adilah....^^

muka eksaited nak pegi pesta buku....
Rasa macam nak patah tulang 4 kerat aku semata mata nak menjunjung beg + lappy….arap je lappy nipis..tapi berat yang amat…..lagi lagi nak kena naik turun PWTC..semput semput……tambah tambah dengan aku yang tak lunch lagi…..sarapan lagi lah tak….

bo0th n0vel....

Terima kasih sangat sangat kat afifa ma’s0m yang temankan aku sepanjang kat sana…ntah macam manalah aku b0leh terpisah dengan kawan aku yang s0rang ni…ingatkan bawak f0n boleh la bantu aku carik dia..sekali n0mbor dia pulak boleh tak ada dalam f0n aku…ntah macam mana boleh tak save nomb0r dia..0rang dah la berduyun duyun kat sana...belum lagi yang lain lain tue…..terpisah ntah ke mana….yun,syafi,nail,timah……….jumpa jumpa tangan dah penuh dengan plastik novel..

cik adik manis....

Jumpe aretiss lah ! ada fedtri yahya…kak erra fizira, kak erma Fatimah, hilal asyraf, kakak ain maisarah……..huhu..tak dapat jumpa izzue islam !!!!!!!!
KTM PUTRA stuck ! dekat 5 kali ann0uncement….tak pasal pasal kena balik PWTC  untuk s0lat maghrib….penat tak payah cakap lah…..macam nak tercabut kaki pun ada............


erma fatimah.....

kak erra fazira...

n0velis ain maisarah..
huhu~ 0mma ! 0ptokee....

jumpa kak fatinah, kak balqis & kak umai kat KTM PUTRA..
 Sweet mem0ries in “0ur h0me” !!!!!
Huda minh0, afifa ma’s0m, husna ali, timah d0n, syuha……………………J
Ser0nok sangat dapat stay dengan h0usemate yang gempakk macam k0rang semua….lepak dengan k0rang,dinner dengan k0rang,  breakfast dengan k0rang, teng0k movie dengan k0rang, masak dengan k0rang, makan dengan k0rang, berg0sip dengan k0rang…………….haha..memang awes0me !


hasil air tangan + kepakaran KAMI..H0HO..
let's sarapan..........

ntah bila lah aku nak baca n0vel n0vel nie...stpm !

hehehe....t0tal..rm150+++....
* credit t0 kakak shuha & family,,,
   member member yang bersusah payah 0rganize 'our plan'.....esp afifa ma's0m...heheh..


No comments: