Sunday, April 7, 2013

SAENGIL CHUKAHAMNIDA PART II ^_^




5 APRIL 2013  J

H0yeah h0yeah ! t0dayy is the best day ever ! finally aku dapat jugak 0uting bersama ahli d0rm yang paling aku sayang….all girls 0f F12 yang sanggup spend time untuk celebrate besdayy aku ….pukul 2.30 petang kitorang dah jejakkan kaki ke KFC untuk berjamuan..heheh ! even tak lah gempak mana jamuan tu tapi aku hepy sangat dapat spend time dengan diorang semua….

alas perut...makan aiskrim bef0re pegi 0uting ~


girls GMC tengah tggu bas !

Bef0re pergi sempat kit0rang tapau aiskrim kat DM..memang sengaja tak nak makan…nak makan kat luar lah katakan…just 3 orang je yang tak dapat ikut sebab diorang ada hal masing masing…0verall semua yang pegi 11 chingu(s)…okay la kan…J

Aku rasa bertuah sangat dapat sambut besdayy dengan diorang semua….lagi lagi bila semua warga aspuri d0akan dan nyanyikan lagu hepy besdayy untuk aku kat DM…rasa malu sangat sangat tapi best ! ada jugak 0rang yang nyanyikan untuk aku…lepas macam macam surprise yang aku dapat semalam….thanx jugak dekat usrah aku yang bagi aku kek c0klat m0ist..* aku dapat LEE MIN HO lagi weyy hari nie…sukanya !



girls F12 yg ceria !

mel, huda minh0 & elisa..~


adek d0rm...humai & haifa~

buble tea...the best drink f0r aspuri ~


my usrah bagi kek ! 
kamsahamnida afifa ma's0m !



Memang senang nak cipta kenangan tapi tak semua 0rang hargai kenangan…kenangan tak boleh dibeli dengan wang ringgit…nikmatilah setiap saat kita bersama 0rang 0rang yang kita sayang supaya kita tidak menyesal suatu hari nanti…..
i luv u all...thanx f0r the sweet mem0ry ~


yeayy ! aku dapat lee min h0 lagi weyh !

thanx t0 my admirer !


huda minh0 dapat kad !




No comments: