Sunday, April 21, 2013

SPORT DAYY KKJ ^____^


Salam..any0ng hasey0 !

HAHA..SP0RT DAY KKJ…….finally dah lepas dah pun…..hmmmm….pendapat aku pasal sp0rt day tahun ni….dari pagi sampai ke tengah hari aku d0k berkipas kipas je kat tempat sit dalam stadium…keja aku asyik usya usya 0rang je…….hihi..bukan nye selalu kan……….even aku tak kenal pun 0rang aku usya tue…..macam lah k0rang tak penah buat kan…..dan memang setiap event aku tak penah lupa nak bawak kamera....baru ada kenangan ..^^

d0rm mates yang comel comel......^^
Bef0re sukan bermula…
aku & member member d0rm sempat kejar 1 islamic sweet c0uple nie….daripada awal kit0rang asyik usya di0rang berj0ging kat kawasan balapan……s0rang lelaki berkopiah tengah  berj0ging diapit dengan 2 0rang perempuan bertudung labuh…….P0LIGAMI kah ?! finally kit0rang sempat kejar pasangan ni…..tapi bila jumpa rasa macam tak sampai hati nak tanya yang diorang tu suami isteri ke….
Mek cah : errr….mak cik ni adik beradik ke..??
Wife 1 : tak..kami madu……
Kit0rang : w0ndering~ fuhh..dah agak dah…..
Mek cah : err macam mana mak cik amalkan poligami ni yee sebab jarang sangat kami nampak poligami yang bahagia macam mak cik mak cik ni……hihi…( sweet sangat…!!!)
Husband : kena faham agama….paling penting kena faham islam….amalkan apa yang agama suruh….wallahualam…pak cik pun tak berani cakap banyak sangat pasal poligami ni…..ilmu agama pak cik cetek sangat….sebab yang banyak berk0rban isteri pertama pak cik ni……….( sangat zuhud ayat pak cik ni..)
Rasa macam bertuah sangat bila kit0rang dapat jumpa pasangan ni….bef0re ni aku pun sangat jarang jumpa pasangan yang berpoligami ni….dah alang alang kawan aku tengah buat kajian pasal poligami untuk PBS SYARIAH…memang membantu sangat lah…..alhamdulillah…….kalau nak diikutkan….perempuan mana yang sanggup dimadukan kan…..macam tu jugak aku….setiap perempuan mesti ada alasan di0rang yang tersendiri kenapa di0rang tak sanggup berpoligami….aku pun tak berani nak ambik tajuk poligami untuk PBS SYARIAH aku….cukuplah aku rasa macam nak menangis bila baca kisah isteri yang dimadukan……………..daripada apa yang aku nampak pasangan ni dah tunjukkan aku keindahan p0ligami yang sebenar…..memang tak dinafikan setiap 0rang yang amalkan p0ligami perlu ada sifat peng0rbanan yang besar……………………………………yang mungkin tak semua perempuan boleh buat………………

happiest c0uple.....

0kayy 0kayy….tutup pasal p0ligami……n0w aku nak share pasal sp0rt day KKJ pulak kat k0rang……sp0rt day tahun ni……

ali, khalid, omar & thariq juara...

Sp0rt day yang ‘sunyi’ dari segala bagai sp0rt day yang aku penah pegi….( cheers ntah ke mana…semua zuhud zuhud k0wt…)
Baju rumah sukan tak dapat seyh ! membazir duit betul aku bayar….rm 40 hinggit k0wt.. ! (dah b0leh beli 1 bucket KFC tue..)
Acara pun n0t bad lah……include 2 acara extra…tarik tali + cheers…( hihi..aku tak masuk 1 acara pun….m00d: malas + rasa badan macam semakin berlemak ! )
Gempak jugak la bila teng0k acara tarik tali…..paling lawak bila 0rang keding keding pun nak tarik tali…..teringin aku nak masuk….tapi…………………………….aku pun keding jugak ! haha..nasib baik rumah aku menang……

peewitt 0mar...bo00oo..
bila thariq juara tarik tali.......menang la jwbnyee...


1 acara yang budak memang tak pernah nak suka………0fc0urse lah   ucapan pengetua & presiden PIBG..berlambak budak perbarisan pengsan….memang kesian sangat….lawak pun ada !
Rumah n0 1…..sudah semestinya THARIQ…rumah sukan aku tue ! rumah yang lain lain…..takziah la yee….bak kata pengetua, teruskan merangkul keunggulan untuk tahun depan yee…( nasib baik tahun depan aku dah tak ada…)

perbarisan girls thariq..


Aku rasa sp0rt day tahun ni tak banyak kontr0versi daripada sp0rt day tahun lepas……tapi nak tergelak jugak bila ada yang kena lempang dengan cikgu bila kibar bendera ‘bulan’ kat tengah padang…..dah la tengah demam pilihanraya sekarang ni……kasihan..kasihan…….
Memang tipu sangat lah kalau tak ada yang gatal tangan cabut banner dacing sepanjang nak pegi stadium kan……HAHA…..kant0i ! memang hancur banner dacing budak KKJ buat…nasib baik tak kena tangkap….
Bila difikir fikir…..tahun ni last sp0rt day untuk aku sepanjang bergelar student…………….newayyy….aku tak kan penah lupa kenangan ni sampai bila bila……..

No comments: