Monday, April 15, 2013

suka suki ^^



salam..any0ng hasey0 !!! hoh0..l0ng time n0 see my bl0g...rasa macam banyak benda nak share tapi masa yang aku ada tak lah banyak sangat untuk buat new entry....but t0dayy just nak release tensi0n sikit...n0w aku busy sangat dengan preparati0n presentati0n untuk PBS aku..last week baru habis pr0gram nadwah kepimpinan islamiah peringkat KKJ..this week pulak ada MUET TRIAL si0t !! next week trial STPM MODULAR pulak..!!! ad0yy ! sempat ke nak mengadap buku nie....tadi pun baru lepas habis sukantara ...ahad ni ada sukan peringkat KKJ ...nak share picts pun macam tak sempat nak upl0ad...nanti nanti lah yee......j0m release tensi0n nak ??!!!!

apa kata k0rang layan vide0 Gwiy0mi ni pulak..! lagi best bila k0rang semua teng0k sambil ikut sekali step step nye....hehe..siyes k0rang akan tersenyum + tergelak s0rang s0rang...lagi lagi bila korang buat s0rang s0rang depan lappy..kuang kuang kuang ! atleast terhibur lah jugak hati kan.....








* get well so0n t0 my luvly chingu....NUR AFIFAH MA'S0M yang injured petang tadi....s0rry tak dapat jadi teman kau lari tadi...."w0man dis0rder" lah katakan..hihi..kau tetap ratu lari KKJ ..haha !
* h0pe aku dapat naikkan ranking MUET aku yang dah jatuh bertangga tangga baru baru ni....ameen...





1 comment: