Thursday, April 18, 2013

VIVA SYARIAH SUDAA......^__^



salam..any0ng hasey0 !!!! h0yeah..h0yeah !!! aku dah lepas viva PBS SYARIAH weyh ! * viva PBS nie perbentangan kerja kursus untuk silibus STPM MODULAR.....lega gila rasanya....tambah tambah budak kelas aku sikit gila hari ni...ada 6 ketul budak je...yang lain semua pegi seminar pengajian am......0verall aku sangat tak percaya viva aku kurang 5 minit..rasa macam tak sempat je aku nak explain lebih lebih...ustazah pulak asyik suruh skip je...pheeww~ memang bahagia lah...^^ ehh...kau tu belum viva pengajian am...jangan nak lega sangat lah kan....


* newayyy..gud luck untuk semua kawan kawan aku yang tengah sibuk berVIVA......insyaALLAH 4 principal A milik batch 56 ! 


No comments: