Friday, May 24, 2013

hang 0ut after 'freed0m part II'



yeayy !!! finally setelah berpantang maut sebelum ajal exam semester 2 berakhir.....

aku dengan member member d0rm......sibuk buat plan gila kit0rang....

" nak kuar gi mane weyh..??!! "
"....jalan TAR jom...."
"alaaa......tiket bas aku pukul 6 la weyh...mana sempat nak jalan lama lama...."
" CP.....?? amacam...."
"lagi lah b0san......teng0k muka bangla & myanmar yang sama je....ind0n tak payah cakap la...."
" 0kayy okayy......jusc0 bukit tinggi j0m !!!! "
"0kayy....!!! nak nak !!!!!"
0kayy set !

macam ni lah jadinya bila 0rang kaki jalan....kemaruk sangat nak kuar sek0lah......ish ish ish.....berminggu minggu plan.......daripada dalam d0rm, luar d0rm, dalam DM, sampai lah ke sek0lah.....bermacam macam plan yang kit0rang plan......setelah berpuluh puluh kali merancang......finally tibalah saat yang ditunggu tuggu.......

bila huda, iffa, hanis, adibah bergabung...meletus ! haha

lunch yang sangat sangat mengenyangkan..!

saat yang tak boleh dilepaskan...makan time !!!!

cukuplah ni kali terakhir aku makan lunch kat sini...nak meletup perut aku !

first time duit aku habis dekat rm50 semata mata untuk makan lunch SAHAJA....bila difikir fikir memang gila betul habiskan berpuluh ringgit untuk makan jee....tapi kalau dah nafsu makan aku membuak buak.....memang tak boleh nak buat apa la........ehhh....habiskan duit beli makanan lagi berbal0i dari beli unnecessary things tau ! 


sempat tapau big apple untuk adek adek d0rm...hehe

berlari lari jugak la kit0rang balik 0stel....nasib baik tak cicir cicir barang......kesian betul teng0k kawan aku yang nak balik perak tu....gelabah gila ! nasib baik sempat sampai........haha....



No comments: