Monday, June 24, 2013

HAZE @ KKJ ^^



Salam..any0ng hasey0 !!! J
Hai u all ! gembira nya rasa hati bila hari ni sek0lah aku dapat cuti sebab jerebu….punyalah kit0rang malas gila nak sek0lah..mana taknya..baru semalam balik 0stel setelah cuti 5 hari….bila aspuri buat recall malam tadi kat surau tiba tiba ada pengumuman cuti dari pihak warden…bers0rak sakan lah semua aspuri…prep malam pun tak ada..apa lagi…..bersuka rialah semua kat d0rm yee…..inilah lumrah budak 0stel kan…tak pernah habis dengan cerita….cerita yang tak ada pun diada adakan….

haze..haze..haze..

 Semalam aku berjaya sampai ke 0stel dengan masakan aku sendiri…mang0 ch0c custard tart + mini apple pie..actually memang dah lama sangat aku tak masak…balik rumah pun bukannya selalu…s0 dah alang alang nak bulan ramadahan ni aku teringin lah nak buat s0mething untuk budak budak d0rm aku…aku rasa sangat hepy + bahagia bila di0rang makan makanan yang aku buat….aku tersangat sangat lah suka teng0k di0rang makan makanan yang aku sendiri masak daripada aku sendiri yang makan…*terserlah kepuasan di situ….hehe
S0rry guys takde gambar makanan tu…semalam time dah siap nak tangkap gambar tapi tetiba ph0ne full mem0ry pulak..huhu



Bangun bangun tidur pagi tadi bila bukak pintu d0rm rasa macam nak g0sok gos0k mata je…aku ke yang makin rabun 0r memang tengah jerebu..seyesly tebal jugaklah jerebu kali ni….aku rasa ni antara jerebu yang teruk berlaku kat m’sia lepas kes jerebu tahun 2005 dulu….
By the way…aku rasa hepy sangat dapat cuti hari ni….even tak lah lama sangat pun cuti ni…tapi aku sangat bersyukur….sampai sekarang aku sangat pelik dengan kolej kampung jawa…dah nak hujung tahun baru murah hati nak bagi cuti….untunglah kan……….^^

aspuri early m0rning...

*PIN P0ST..Last week bef0re cuti time assembly ada pengumuman mahrajan arabii...macam tak percaya gila thariq boleh dapat no.3..rasa macam nak tergelak pun ada…kalau tgk kit0rang punya ch0ral speaking konfem hancur..time tu kit0rang bawak tajuk ikhtilat…maybe ramai 0rang suka kut..ntah la…even tak semua budak d0rm aku j0in ch0ral speaking ni tapi aku hepy sebab dapat kumpul lagi mem0ri terindah bersama f12…saaayang f12.. !

pict fr0m vide0...



No comments: