Friday, June 21, 2013

m0rning @ simpunk ^^



salam..any0ng hasey0 ! 
hehe..best nya rasa hari ni....aku dapat pergi sekolah lama aku...mana lagi..mestilah simpunk lima islamic sec0ndary sch00l.....actually aku ni bukanlah se0rang yang rajin nak tayang muka dekat sana tapi dah alang alang member member lama ajak pegi sana..suruh aku temankan amik sijil SPM katanya...aku pun apa lagi......fly lah bersama kereta pr0ton ex0ra ke sana....kononnya nak nampakkan yang diri ni dah matang..b0leh bawak kereta..*puii



memandangkan aku tertipu dengan jam kat rumah aku...aku hampir terlambat pergi sek0lah..d0k leka 0nline sampai tak teng0k jam...ph0ne pulak habis bateri..sedar sedar dah ada banyak misscall dari awo0k...s0rry yang....nasib baik aw0ok tak balik lagi...dapat jumpe kau sekajap pun jadilah....





punyalah express aku mandi...bersiap dalam masa kurang 2 minit.....sampai naik her0t mer0t tudung aku.....nasib baik tak naik m0tor...kalau tak dah lama terbang dah tudung aku......sampai sampai sana ada aw0ok (redZa), nali, ijat, zati deris, canabb, athirah & syid0t.....habis satu sek0lah kir0rang r0und naik turun blok, jumpa cikgu cikgu yang penah ajar kit0rang dulu......share st0ry....studyst0ry..luvst0ry..kihkihkih...tangkap tangkap gambar......


time nak balik bila aku tengah jalan nak ke kereta tiba tiba aku nampak s0meone ni....*g0sh..kenapa time ni pulak aku nampak dia.....errr.....nak tegur ke tak......ahh! lantak lah.....tiba tiba dia pergi dekat aku.....hee~ tak sangka dia kenal aku lagi rupanya.......sempat la sembang dengan dia jap...dulu dekat sek0lah aku ada cl0se ngan juni0r aku yang s0rang ni....n0w dia dah f0rm 5....makin tinggi kau yee.....ingatkan dah kerek dah......mati mati aku ingat dia dah lupa kat aku...0kayy..aku je yang kerek.......hmm..malas la nak ingat balik cerita aku ngan dia...tu semua cerita lama....and aku tak sangka dapat jumpa dia tadi....his smile........pass is pass dear.....btw go0d luck spm 2013 br0 !



No comments: