Tuesday, July 9, 2013

hepy ramadhan al-mubarak ^^





salam..any0ng hasey0 !!!
yeay !!!! hari ni dah puasa lah !!!!
selamat berpuasa kepada semua umat islam di dunia....esp villager kampung jawa terchenta !
rasa macam kejap sangat berlalu first ramadhan ni...alhamdulillah aku masih bertenaga sampai sekarang...even hanya sahur nestum + biskut je pagi tadi.....*malas nak turun DM..

bismillahhh......


puasa...jangan tak puasa tau !
malam tadi dapat jugak aku dengan kawan kawan dengar perutusan dari penyimpan moh0r besar raja raja..Haha..tapi tak dapat dengar live pun...just vide0 d0wnloaded je...hmm..okayy la tu kan..baru ada rasa semangat nak puasa.....aku rasa penyimpan moh0r besar raja raja tahun ni dah tukar baru..kan kan..?? bertenaga semacam je dia isytihar....muka pun nampak lagi hensem..HAHA..tak macam d0lu d0lu....nampak uzur jee.....tapi macam kejap sangat la pulak pengisytiharan nye.....tak sempat rasa berdebar...hehe....malam tadi jugak first tarawih aku untuk tahun ni.......alhamdulillah.....

kamsahamnida ust nek hazifah..may Allah bless u..^^

tadarus jum !


buka apa lah agaknya kat DM hari ni...????huhu

1 comment:

Hana Hamis said...

Hai. Do follow my blog to get natural supplement. Thank you :)