Wednesday, August 14, 2013

heartless raya !?? tak lah sangat....^^



salam..any0ng hasey0 !!!
k0rang rasa raya tak tahun ni..???!!!
sumpah weyy aku tak rasa raya tapi lebih rasa nak ziarah 0rang je......tak penah penah tahun ni aku rajin nak jenguk kawan kawan aku....rasa macam aku dah jauh sangat ngan di0rang......even tahun ni aku still berkesempatan untuk beraya dengan depa semua tapi aku rasa macam tak puas nak luangkan masa ngan di0rang semua.....tak sangka yang umur dah makin meningkat dan semua dah bawak haluan masing masing.......kenapa kadang kadang aku rasa hidup ni sekejap sangat....

sempat beraya bersama girls batch 20 simpunk terchenta !


lepas ni ariena dah nak fly....huhu..luckily dapat baraya sama..
beraya rumah wanie.......^^

beraya rumah shah rukh khan malaya...huzaini..with husna ali..^^

tapi satu benda yang aku kena realize.....hidup ni memang sementara & sangat singkat.....hidup aku pun tak tahu boleh bertahan sampai bila & maut pun tak tahu bila akan menjenguk......by the way aku cukup bersyukur dan bangga dapat kawan kawan yang selalu buat hidup aku terisi.....n0rmal lah bila cakap pasal kawan mesti macam macam perangai & ragam...ada stok 0ver-l0ud...ada st0k suka pilih kawan, ada st0k baik macam malaikat & ada st0k jahat kalah setan.....tapi sampai bila bila pun di0rang still kawan kita kan.....kawan memang selalu datang dan pergi tapi satu benda yang tetap ada antara kita dan kawan ialah kenangan.....setiap saat aku dengan kawan kawan adalah masa yang paling aku rindu.......that's why aku tak penah lekang dengan kamera sepanjang beraya dengan kawan kawan.....hehe
*actually aku memang tak pandai senyum.....every pict memang fake smile semua aku buat...hehe~

beraya rumah nurin..:)

beraya rumah nabihah & aqilah..with my twin..husna..^^

sempat beraya rumah juni0r...with faiz hazmy..^^ 

0kayy...0kayy...tak nak lah membebel panjang panjang...tadi just luahan hati je.....insyaAllah lepas ni kalau umur panjang & ada rezeki kita jumpa lagi yee......even muka dah selalu nampak kat fb,twitter,insta,wechap,whatsapp etc but still tak sama macam jumpa betul betul kan..........^^

tengs husna ali f0r acc0mpany me..:)

*lupakan kejap segala pressure + tensi0n + tekanan kat k0lej kampung jawa....s0metimes we must enj0y 0ur time......alm0st like heaven~






No comments: