Monday, August 5, 2013

last last ramadhan with family :)



hmm...es0k dah last ramadhan dah....rasa macam kejap sangat ramadhan tahun ni...serius wey !!
but aku kat sini nak share memory mem0ry last last ramadhan.....n0rmally susah betul nak kumpulkan satu family aku dalam masa yang sama..maklumla....kembar aku dah kerja kat bangi..2 orang adik aku dok ostel...sorang kat subang jaya..sorang lagi pulak kat sungai besar....memang jarang dapat balik sama sama..aku..?? lagi lah...tercampak kat kampung jawa.....huhu
bila sekali kit0rang berbuka...riuh tak terkata lah dapur rumah aku.....banyak mulut betul..lagi lagi semua perempuan.....tau tau je lah.....malam 27 ramadhan hari tu kit0rang sempat pegi sh0pping raya kat tempat aku....actually tak da sangat yang aku nak cari coz aku dah borong sakan kat jalan TAR hari tu...s0 target nak carik inner tudung je......not bad lah ekspo raya kat tempat aku...boleh tahan murah jugak....similar t0 jalan TAR & masjid jamek gitu......^^

with my twin..^^

here we g0 !!!

lambat la makanan ni...

my fav ever..nasi paprik !! with carr0t susu..

daleela + anis = y0unger sis..^^

budak paling bajett sedunia !

bila dah tengah malam apa lagi...caw lah dari situ...ingatkan nak terus balik rumah je....tetiba ayah aku bawak pegi makan kat restoran lah pulak....aku kalau bab bab makan ni memang tak lepas....j0in sekali la nampaknya......m0reh merangkap sahur gitu....heheh........

membaca sambil beramal..??!!!
nak kan pahala di dunia + akhirat..??!!!
just klik link kat bawah ni..*tunggu sampai habis l0ading yee.....




1 comment:

Nur A.Z said...

selamat hari raya! saje ucap awal2.. hhe.. ramadhan kali ni memang rasa sekejap