Sunday, August 4, 2013

menjelang hari raya ^^



Salam..any0ng hasey0 !!!!
H0yeah !!! finally aku dah balik rumah…h0me sweet h0me ^^
Raya dah nak dekat dah ni….rasa happy sangat dapat bertarawih ngan family kat surau sama sama..bukan nye selalu kan..adik adik aku pun semua duk 0stel..memang jarang sangat dapat gathering sama sama….
Baru hari first cuti …..but time nil ah paling sesuai untuk parent parent nak mintak jasa bakti anak anak di0rang kan….ibu + ayah aku pagi pagi dah suruh aku makan banyak banyak time sahur…..hmm..nak suruh buat kerja rumah la tue…..s0 ! pagi pagi operasi raya dah start !!!!! memandangkan adik aku dah amek syif buat c0rnflakes madu s0 aku pun amek la tugas cabut langsir langsir untuk dibasuh….tu belum lagi buat rempeyek ngan chips m0re….kemas rumah memang tak penah nak suda…..ada je yang berterabur sana sini…..nak online pun  tak bole……*tapi sekali sekale ape salahnye kan online senyap senyap dalam bilik….heheh…..
S0 guys…keep calm and prepare f0r raya…..






Raya raya gak…ibadah jangan lupa !
jangan sek0lah aku p0stpone dulu la yeee......

raya didahulukan,PBS diutamakan....^^

Sambil sambil tinggu biskut masak 0r baju tengah spin….pe kata k0rang buat sekali s0lat sunnat dhuha….insyaAllah makin berkat kerja k0rang……bubye !


No comments: