Saturday, August 10, 2013

raya this year :)



salam..any0ng hasey0 !!!!
selamat hari raya kawan kawan...!!!!!
waaahh.....kat fb,twitter,instagram....semua d0k pakat upl0ad pict raya.....nampak la semangat nye tu........but aku tak tahu kenapa tahun ni rasa macam biasa je raya .....macam tak muncul sangat semangat raya tu......pejam celik pejam celik sekejap je dah satu syawal......n0w dah tiga syawal.....huhu..kejap nye masa berlalu......

luvly ibu & ayah..

muka tak serius mintak maaf....

bukti aku masih dapat duit raya..haha

with my ibu + ayah + twin...^^

selalu kalau raya mesti aku akan banyak spend time depan tv sebab nak teng0k cerita cerita best...tapi tahun ni..??!!!! macam erkk je cerita cerita nya......lagi lagi raya first...tak pasal pasal aku kena layan 0mbak rindu sebab dah tak ada sangat cerita best..aku memang benci gila teng0k cerita mat mat m0tor + gengsterisme ni....macam dah tak ada filem lain yang lagi tinggi nilai m0ral jee....ada baiknya aku online sambil buat duit depan lappy je.....kerja rumah pun tak tinggal....huahuahua..^^

peace yaw !!

wajah ceria semasa beraya~

with my twin & y0unger sis..^^

with my sibling..AGAIN 

kalau bab duit raya memang tak payah cakaplah.....memandangkan sekarang aku dah jadi 0rang tuhakkk...s0 duit raya tak lah banyak macam zaman aku muda muda dulu.......by the way tiap tiap raya memang aku tak boleh lepaskan peluang jumpa sanak saudara.....maklumlah....setahun sekali je kan nak jumpa ramai ramai.....time ni je lah nak bersembang + bergurau sakan ngan di0rang kan....tahun ni tema family aku kaler biru + purple.....*even aku tak berapa berkenan baju raya tahun ni tapi aku nak ucapkan terima kasih kat ibu aku sebab dah jahitkan berpasang pasang baju untuk aku...

contr0l ayu semua~

bila anak anak dara berposing !

n0rmally tiap tiap tahun ayah aku akan guna kuasa vet0 beliau untuk balik kampung kat malacca....even kadang kadang aku memang tak suka balik kampung still kena paksakan diri jugak...alhamdulillah pukul 11 malam tadi sampai jugak aku ke rumah.....tiap tiap tahun raya ke-3 baru ley start beraya uma family belah ibu.....family mertua..??!!!! hahaha....berangan je lah kau....*takde masa aku nak cari mertua....suami pun tak jumpa lagi...cari duit lagi bagus ! kan kan kan...nasib baik al0ng jalan tak jem sangat..kalau tahun lepas memang beraya kat highway lah gamaknye aku ! s0 sementara cuti yang ada ni aku h0pe dapat beraya kat rumah kawan kawan yang aku mampu nak beraya.....tak dapat duit raya banyak pun tak apalah..yang penting dapat jumpa kawan kawan.....*ayat pasrah !

huhuhu~
keep calm & teruskan beraya....jum eratkan hubungan silaturrahim sementara masa masih ada...jangan lepaskan peluang & masa yang ada !!!!!!!




2 comments:

Ain Dzaya said...

hey pretty..cantiknya awak berbaju kurung biru..hee

cik karmila said...

thanx....heheeee