Tuesday, August 6, 2013

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI ^^



salam..any0ng hasey0 !!!!
hell0 guys......w0keyh....memandangkan esok pagi pagi buta aku nak balik kampung aku kat al0r gajah, melaka.....s0 aku nak buat entry khas ucapan Salam Aidilfitri kat k0rang semua...........well, kat kampung memang susah nak dapat line internet......kalau nak tunggu aku online...raya ke-2 lah jawabnya....tu pun kalau aku sempat nak mengadap lappy ni haa........^^

0kayy...0kayyy...nie mo0d serius....

dengan ini aku yang bernama Nurul Huda Binti Mohamad @ Cik Karmila @ Huda Minho @ Huda Yaa...ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat ibu + ayah aku, naughty siblings,cikgu cikgu, kawan kawan dari sekolah rendah sampai sek0lah menengah (simpunk terchenta !)....member kat kampung jawa....min + mat....kepada semua musuh musuh yang pernah gaduh gaduh ngan aku selama ni..tak kiralah gaduh tumbuk tumbuk (bajett gengster..) 0r gaduh gaduh manja (bajett gedixx).......segala jenis hom0 sapien yang aku pernah tak puas hati 0r terkutuk ke..dan yang paling tak boleh lupa....kepada anda yang cun + hensem yang tengah baca bel0g ni.....hehe....
dengan ingatan tulus ikhlas...maaf zahir & batin....^^



*sapa kat sini ikhlas hati nak bagi duit raya......??!!!
boleh klik SINI.......kamsahamnida !!!!!

amacam..?!! mengg0da tak..??

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI....MAAF ZAHIR DAN BATIN ^^ 



2 comments:

iffa Afifa said...

sangat la menyampah tgk gambar mamat tuh. haha,

cik karmila said...

haha..nk wt cner..menyampah meyampah pun pakwe kawan kau gak...