Friday, September 13, 2013

bubye PBS....!!!!


H0yeah h0yeah !!! finally aku BEBAS dari belenggu PBS !!!!! bahagia sungguh rasanya c0z lepas ni tak payah la lagi aku terikat dengan sebarang beban dari PBS ni…..semalam aku berjaya tamatkan riwayat PBS BAHASA ARAB & USULUDDIN aku…..PBS kau berakhir dengan viva @ presentati0n assignment aku….PBS ni salah satu elemen terpenting untuk c0mpletekan silibus sebelum aku ambik real exam….my luvly STPM….*penentu masa depan aku untuk sambung degree ! memandangkan ni sem last aku sebagai student STPM…..huhuhu




Lepas ni tak payah la aku susah susah ke hulu ke hilir asyik betulkan PBS je….*draf ntah berapa banyak kali c0rrection daa…. Tidur pun asyik tak lena d0k memikirkan PBS ni ha..*nightmare habis ! aku pun tak payah d0k hari hari mengusung lappy aku semata mata nak buat PBS tu…..cukuplah sekali seumur hidup aku jumpa PBS keparat ni….sebab PBS ni jugaklah banyak pelajaran aku tertinggal…cikgu pun sama stress macam kit0rang nak guide budak buat PBS….ni MPM punya pasal lah ! ketuk kepala kang baru tau !






0kay 0kay dear…..untunglah kau dah lepas buat benda alah ni….sekarang yang aku kena f0kus just……SYAFAWI (ujian lisan arab) , trial STPM and…………finally…..STPM SEM 3 !!!!!!! lepas tu kau nak buat apa haa…buat lah puas puas !!!! *waiting f0r freed0m…..even penantian itu satu penyiksaan…..huhu..untuk sem 3 ni aku nak buktikan kat ayah + ibu yang aku boleh dapatkan result yang terbaik….aku akan cuba sedaya upaya…*walaupun sangat susah diri ni nak bertahan kat tempat tu…..tak tipu……sem0ga Allah memberikan aku ketabahan & kesabaran ….sebulan lebih je lagi yang…..insyaAllah kau boleh !



happy h0lidayy hari Malaysia !!!!!



2 comments:

Faariis said...

pbs? ape bendakah itu?

cik karmila said...

@faaris..pbs tu part 0f exam kat stpm modular...batch saya first guna stpm modular yang replace stpm terminal..