Saturday, September 14, 2013

Hang 0ut @ Bukit Tinggi ^^





Salam any0ng hasey0 !
YEAYY ! balik kampung lah ! hehe….yes ! finally plan yang aku penat rancang since few week lepas menjadi jugak ! 0ur plan..just aim nak makan s0mething yang tak selalu jumpa kat ostel…..*an0ther fo0d yang memang tak penah jumpa kat DM…memandangkan aku jenis yang sangat suka makan….then apa lagi…keluar makan lah jawabnya…..lepas habis less0n….dengan s0pan santun nya kit0rang 0ut dari k0lej kampung jawa….malas nak bawak baju spare....pakai batik cl0th + tudung labuh pun 0kay what....*tak lah weird mana pun...sekali sekala kan keluar dengan identiti k0lej kampung jawa....0kayy what..kali ni aku tak kese0rangan….sempat hang-0ut with my luvly classmate..syifa & hanis…..*yang lain semua dah rindu sangat sangat nak jumpa family terchenta ! *bajett macam aku tak nak balik rumah jee……just missing my cat(s) damn much !

here we g0 !

with beautiful chingu..syifa !


Aim nak makan KRR….sekali plan bertukar lah pulak ! punyalah banyak francais kat sana sampai garu garu kepala nak serbu yang mana satu…..first stati0n makan pizza hut…..sambil tunggu 0rder pizza sempat jugak aku merayap kat KRR…sempat lah tapau classic Caesar salad satu….pastu masuk pizza hut balik….*saja nak add side dishes kunun……bismillah…..1…2…3…makan !!!!!penuh betul maja dengan set set pizza kit0rang…

classic caesar salad..

bismillah......

Lepas makan kit0rang tawaf 1 jusc0 ae0n tu….naik lenguh kaki…..next stati0n….big apple !!! hehe…tapau 6 je dah la……*lepas ni nak makan menda lain pulak ! tak cukup dengan big apple…tetiba tekak macam nak makan Japanese fo0d pulak….had0i ! s0 kit0rang beli 2 set tak0 ta0 *rice cake Japanese….just beli flav0ur prawn & cheese with chicken je….heheh…..

luvly chingus...hanis & syifa !

sweet tak kami...^^

Pukul 5 kit0rang keluar jusc0….ehhh……tetiba ada s0rang kawan aku ni nak makan tutti frutti lah pulak ! hmmm….penat carik…tak jumpa jumpa pun….aku bagi advise beli kat MC d0nald je tak nak….last last beli sundae ice cream kat Texas chicken….baru lah nak….* atleast hilanglah kempunan dia nak makan ais krim…*layan dak s0rang ni macam layan dak kecik ! wat penat aku jee... but seri0usly sekali sekala habiskan duit dengan l0ts 0f fo0d memang puas.....*maybe untuk 0rang yang kuat makan macam aku je kutt.....hehe
Time balik petang tu sempat jugak beli bahan untuk buat trifle…..ada s0rang kawan aku ni teringin sangat nak belajar buat trifle..s0 dah alang alang aku f0llow dia apa lagi….wat kelas memasak lah malam tu…ekeke..*aku dah lama tak masuk dapur….tawakkal je lah nak ajar 0rang masak…..mintak mintak jadi….overall Alhamdulillah..menjadi lah jugak…even kustard dia macam pekat sikit texturenya sebab aku tak penah masak kustard guna jenama tu….nak resepi....hehe..inf0rm me kayy.....^^

ada lah jugak rupa trifle...

Credit t0 : hanis & syifa..geng makan sedunia !
                seranas enterprise...puihhh!
                h0mestay sg.kandis....hanis & awes0me family..^^




                   

4 comments:

Faariis said...

kuat mkn. huhu. bnyk duit nmpk. leh r blnje. :)

cik karmila said...

sekali sekala habiskan duit makan makan dengan kawan kawan....memang puas ..belanje..?haha

cik karmila said...
This comment has been removed by the author.
cik karmila said...
This comment has been removed by the author.