Tuesday, October 1, 2013

hell0 0kt0ber ^^



salam..any0ng hasey0 ! 
err...dah lama tak update..seriously blurr ! 
pejam celik pejam celik dah bulan 0kt0ber dah ! kejap je lagi aku dah nak habis sek0lah.....t0tally tak sabar gila weyy ! haha...by the way....perjuangan tak selesai lagi....alhamdulillah tadi dah habis trial exam....tawakkal je lah dengan apa yang aku jawab....nak target tinggi pun  tak berani....h0pe aku dapat belajar dari kesilapan time trial ni....masa still ada untuk buktikan kajayaan...insyaAllah.....yang penting kena be str0ng !!!!! semangat !!!!
sem0ga bulan 0ktober menjadi bulan yang boleh buatkan aku melakar senyuman....even bersama air mata..huhu.....ya Allah..permudahkanlah urusanku ...^^

*kepada semua winner GA yang aku sp0ns0r....aku akan p0skan hadiah k0rang bila aku balik rumah nanti....f0r sure bukan sekarang...jangan risau...aku takkan lupa butie semua pemenang....semua aku dah take n0te dah ! pape hal boleh inf0rm kat FB aku je....insyaAllah aku akan bagi resp0n....h0pe k0rang faham ke-BUSY-an aku sekarang...kamsahamnida !




No comments: