Sunday, November 24, 2013

farewell k0lej kampung jawa...^^



Salam..any0ng hasey0 !!!

Wahh..dah lama gila aku tak bukak bel0g ni weyy !!!! n0w I’m 0fficially free & lepas ni boleh la aku jadi bl0gger full time ! hahaha…..seri0usly  sayang gila nak tinggalkan k0lej islam……..* in terms 0f KKJ…..aku rasa mungkin sampai sini je lah masa aku kat sana…..aku dah tamat bergelar pelajar kat sana after 0ne year and half berjuang bersama sama kawan kawan yang lain……..actually aku pun tak tahu nak describe macam mana feeling aku saat ni……memang bercampur baur rasanya…….s0alan yang memang feymes dalam kalangan kawan kawan aku…..apa perasaan tinggalkan KKJ….0kayyy  fine….K0lej Islam Sultan Alam Shah……

cinta yang sentiasa subur di sana...

Aku bukanlah baik mana nak cakap betapa aku sayangkan sangat KKJ….but aku sedar kat sinilah aku cuba belajar banyak erti hidup……mungkin setiap 0rang ada 0pinion dia masing masing…… aku tahu aku tak cukup baik pun nak kata yang aku dah berubah…….sekarang pun aku dalam usaha untuk berubah…..nak jadi baik memang senang tapi nak istiqamah……..memang susah ! 0ne 0f reas0n kenapa aku nak stay lama kat sini sebab aku nak bersama kawan kawan aku……even di0rang makin lama makin sikit tinggalkan aku…..it’s d0es n0t mean being a stayer ! *memang tak la !

mereka yang terhebat....

KKJ dulu dan sekarang still sama…..transit terindah dan bumi tarbiah buat insan yang nak berubah…..tapi apa yang berbeza ialah penghuni KKJ tu sendiri…..hanya attitude, akhlak & jati diri yang menentukan sejauhmana biah tu terjaga….Kalau dekat sini aku berhadapan dengan macam macam 0rang yang berperangai pelik + ann0ying tak mustahil kat luar sana aku akan jumpa 0rang yang lagi berganda ganda teruk + ann0ying……seri0usly….even teruk macam mana pun tekanan aku dekat sini susah aku nak ceritakan kat 0rang kat luar……c0z di0rang takkan faham tekanan yang aku lalui……..*ntah apa lah yang aku merepek ni kan…….0kayy just ign0re it…anggap je aku tengah bermonolog s0rang s0rang…….

peneman hidup di sana..


Sem0ga h0liday ni banyak bagi manfaat kat k0rang semua……manfaatkan cuti ni sebaik mungkin…banyakkan buat kebaikan……..agak agak macam tak cukup bimbingan tu pegi lah buat s0mething yang b0leh sedarkan k0rang balik…..aku cakap ni pun khas untuk diri aku…..*maklumlah tangan yang menaip dekat dengan mata yang membaca……kena selalu ingat mengingati………s0 guys..renung renungkan dan selamat beramal !


No comments: