Saturday, November 30, 2013

kenapa anda mesti sertai WhoHAA.com ?!

salam..any0ng hasey0 !!!!
hihi..sejak jadi bl0gger full-time ni memang kerja aku bl0gwalking je semedang ! mana taknya...sambil sambil buat duit, sambil ziarah, sambil menambah rakan dan sambil mencari peluang !
rasa macam makin hari banyak bl0g yang aku ziarah dan f0llow.....s0 nak dijadikan cerita tengah aku usya usya bel0g 0rang tetiba aku jumpa satu bel0g ni.....rupanya tengah pr0mote pasal WhoHAA !com.....


Home

macam mana benda alah ni bekerja..??!!!
kacang je k0rang.....semudah ABC....
tak payah nak suruh suruh 0rang klik iklan bagai.....just :
1. visit page iklan yang dicadangkan *DAH DAPAT P0INT....

antara iklan yang ada....


2. jawab s0alan mudah..just refer kat iklan tuu....*DAH DAPAT POINT
3. kumpul p0int *depend eff0rt k0rang lahh....
4. then...baru b0leh redeem hadiah menarik dengan PERCUMA !!!! * N0 M0NEY NEEDED


hadiah b0leh tahan gempakk !!!!


c0nclusi0n : semakin banyak p0int yang anda kumpul, semakin besar peluang redeem *hadiah menarik...

*bukan sembarangan hadiah tau ! k0rang usya lah sendiri hadiahnyaa......


masih tak jelas..??!! baca ni !

kacang dan menarik !

ini contoh point yang dikumpul cik MKM

tawaran hebat !!!!
k0rang akan dapat 100 point percuma bila beritahu kawan kawan anda dan ahli-ahli baru yang mendaftar.....let's try sayang semuaa........................
berbal0i kan....

setakat ni baru 10 minit aku dah berjaya kumpulkan 220 p0int...k0rang mesti b0leh kumpul lagi banyak dari aku !


klik BANNER untuk sertai :

klik klik !
k0rang takkan rugi apa-apa....t0tally percuma !!!







No comments: