Tuesday, November 26, 2013

untunglah mereka :)

Salam..any0ng hasey0 !!!!
Bila dah lama tak balik rumah rasa macam banyak sangat benda yang aku tak tahu….haha…rasa macam dah lama l0st c0ntact dengan kawan kawan…time nil ah baru nak bertanya khabar balik….*rasa macam kejam bila kawan aku yang dah  habis demam denggi baru aku nak tanya khabar dia….patut la macam asyik tak pasan dia…..rupanya aku b0leh lupa nak f0llow dia kat twitter…punyalah dia cakap “dah lama aku suruh kau f0llow twitter aku sampai berjanggut aku tunggu ! “ huhu…..but go0d news yang aku tahu dia dah bertunang ! w0w ! maju..maju…..kalah aku…….

Tak kurang jugak kawan aku yang s0rang ni……..tiba tiba after alm0st 0ne year  aku tak c0ntact dia…dengan selamba badaknya kata aku dah nak kawen ni..perrhh……kalau perempuan aku percayalah kawen umur umur aku ni…..ini lelaki ! bak kata mak cik mak cik  bedah & peah…"kau nak bagi makan pasir ke anak ngan bini kau nanti..??!! " by the way…..aku happy  sangat bila dia kata nak akhiri zaman bujang beliau *ayat bajett !





Untunglah kan j0doh sampai awal…yang aku ni tak jumpa jumpa lagi…..err…..tak nak tak nak ! d0n’t start dear………hehe…..actually  aku impress sangat kat kawan kawan aku yang nak bertunang & kahwin ni….ingat menda senang ke ??!!! mungkin belum lagi bagi aku………kalau nak kata berangan..memang aku tunggu 0ppa Lee Min Ho a.k.a Muhammad Minh0 melamar aku lah ! kan kan…..kalah cerita fairy tale tau ! aku sentiasa d0akan yang terbaik untuk kawan kawan aku……kahwin ni la menda paling aku takut….even bila sembang kencang ngan kawan kawan aku pun…aku tak penah nak mulakan t0pic ni…*takat menyampuk nyampuk tu adalahh……kihkih

0mmo...^^


S0 far nak cari kawan lelaki yang matang punyalah susah….kadang kadang sama je tua macam aku tapi tindakan nampak jelas tak matang….aku pun takde lah nak belagak yang aku matang sangat….but….huh..it’s hard t0 say lah ! mungkin k0rang pun penah jumpa kutt spesis spesis macam tu….aku tak kata pun semua lelaki but still ada gak yang lebih kurang macam sejiwa ngan aku…..sejiwa d0es n0t mean happy t0gether kayy……friend is still friend…..hidup ni memang kena banyak berkawan….makin banyak 0rang yang kita kenal makin banyak pengalaman kita nak berhadapan dengan 0rang…..0nce bila rasa macam culture sh0ck k0rang sendiri b0leh handle….


1 comment:

che banana said...

hai Huda , aku dah pening laa member member kita yang nak kawen laa , apa laa . aku pening bukan sebab apa , aku pening , mcam mana aku nak pegi sana ?? HAHAHA