Monday, December 2, 2013

Bila Tiba - Ungu ^^

salam..any0ng hasey0 !!!
hari ni aku nak share kat k0rang lagu yang aku suka dengar sekarang ni.....actually macam macam lagu aku suka dengar....few day lepas bila aku tengah bukak y0utube tetiba aku jumpa lagu Ungu - Bila Tiba..lagu ni 0st filem Sang Kiai...actually aku suka sangat lagu lagu dari kumpulan Ungu...so bila aku dengar je lagu ni terus d0wnload kat lappy....lagu ni pun berunsur ketuhanan...dapatlah mendidik hati ni sikit kan....kalau nak usya filem tu b0leh lah baca Sinopsis ni....


SANG KIAI
filem Sang Kiai..

s0 h0pe k0rang boleh dengar lagu ni......usya lah lirik sekali kat bawah tu...kalau aku tak sah kalau tak hafal lagu ni bila 0nce dah dengar.....haha..


                          


Lirik Lagu Bila Tiba - Ungu

Saat tiba nafas di ujung hela
Mata tinggi tak sanggup bicara
Mulut terkunci tanpa suara

Bila tiba saat berganti dunia
Alam yang sangat jauh berbeda
Siapkah kita menjawab semua
Pertanyaan

Bila nafas akhir berhenti sudah
Jatung hatipun tak berdaya
Hanya menangis tanpa suara
Ooo

Mati tak bisa untuk kau hindari
Tak mungkin bisa engkau lari
Ajalmu pasti menghampiri

Mati tinggal menunggu saat nanti
Kemana kita bisa lari
Kita pastikan mengalami
Mati

Mati tak bisa untuk kau hindari
Tak mungkin bisa engkau lari
Ajalmu pasti menghampiri

Mati tinggal menunggu saat nanti
Kemana kita bisa lari
Kita pastikan mengalami
Mati