Monday, December 2, 2013

Gambar Perkahwinan Ustaz Syed Abdul Kadir Al-Jooofree dan Salima AF4...^^

salam..any0ng hasey0 !!!!
tengah sibuk duk klik sana klik sini tetiba terjumpa gambar perkahwinan pendakwah bebas, Ustaz Syed Abdul Kadir Al-Joofre & Salima AF4.....rupanya ini perkahwinan ustaz yang kedua..means beliau ada 2 isteri...baguslah kan......bukan semua 0rang larat berp0ligami.....aku pun kat sek0lah dulu dah tepu sangat dah belajar p0ligami ni.....siapa kata aku tak s0kong p0ligami.....??!! aku s0kong p0ligami tau ! *tapi bukan suami aku lahh ! huhu....


barakallufikum...^^

tapi baguslah ! Ustaz Syed Abdul Kader ni dah tunjukkan satu contoh yang baik dalam berp0ligami....memang tak salah pun p0ligami.....sebab p0ligami ni banyak hikmahlah Allah syariatkan p0ligami....yang penting kenalah adil dan saksama.. ! anyway....selamat pengantin baru buat Ustaz dan Salima....*baru je few weeks  lepas aku dengar ceramah Ustaz Syed Abdul Kadir ni bersama rakan rakan dalam bulatan gembira....tak sangka ustaz dah kahwin....tapi ustaz nampak muda sangat..muka pun ada nur...hihi...dah dah ! suami 0rang tu !







Barakallahu lakuma wabarakah ‘alaikuma wajama’a baina kuma fikhair.

No comments: