Sunday, December 1, 2013

new day, new m0nth, new happiness !


Salam..any0ng hasey0 !!!!
Yeayy ! hari ni dah masuk bulan baru lahh ! rasa happy tak..??!!!
Mestilah kan…new day, new m0nth, new happiness ! I h0pe s0…..
Kalau nak diimbas balik, bulan n0vember banyak meninggalkan kenangan buat aku……….





s0me 0f muslimin...^^

awes0me geng muslimat c0mel !

Bulan n0vember adalah bulan yang terakhir aku hidup dengan batch 56 Al-Fateh…….pahit manis semua kami harungi bersama…demi nak naikkan nama batch…memang macam macam dugaan kami…hanya Allah sahaja yang  tahu…….aku nak cakap yang betapa aku bersyukur dapat kawan kawan macam k0rang semua…..with my luvly Geng Muslimat Comel ! even aku tak rapat dengan semua….especially muslimin……*kat sana memang lelaki kami panggil muslimin….tapi aku b0leh kenal semua dan ingat nama semua 0rang..kira 0kay lah kan…..daripada tak ingat nama.. ! d0a aku..sem0ga aku dan kawan kawan aku berjaya dalam kehidupan masing masing dan kejar apa yang diimpi….sem0ga 4 Prinsipal A & Mumtaz s0fi milik kami bersama….! Amen…


batch 56 aL-fATEH !

Paling aku tak b0leh lupa ialah semua member member d0rm thariqian…..dan adik adik d0rm..aku sayang k0rang semua…..kamilah, hanis, ayuni, iffa, afifah, mekD, mekcha, datin, adibah, asma’, haifaa’ & humaira….aku takkan lupa segala kenangan kami bersama……pahit, manis, suka, duka…..saat paling aku suka bila kita selalu buat jamuan tak kira masa……..bergurau, menyanyi dan menangis bersama…..sekarang adik adik d0rm tengah berjuang untuk habiskan paper arab SPM..go0d luck adik adik !

aspurian ~

luvly f12 !

Aku sayang sangat kelas 6 Agama….kelas nilah tempat jatuh dan bangun aku…..bersama guru kelas aku..Puan Jamaliah….memang caring gila cikgu kami…..member member kelas yang tak kurang hebat….seri0usly aku sangat respect mereka semua…baik muslimin mahupun muslimat….dulu aku pernah rasa tekanan duduk dengan 0rang yang pandai pandai macam mereka..dan daripada tu aku cuba cari kekuatan diri untuk terus bersama mereka…..daripada aku malu malu buat presentation sampailah aku jadi berani bercakap …..then kelas kami paling gempakk dari kelas kelas lain…hehe..jangan jelesss  meyh !


my class..^^

Aku akan merindui surau aspuri…..inilah tempat yang paling menenangkan buat aku…..dulu kat sinilah aku selalu termenung dan menangis bila aku rasa d0wn gila….lagi lagi bila fikir pasal tekanan sek0lah ! kat sinilah aku cuba cari kekuatan dan bersendirian…….lepas ni aku dah tak dapat s0lat berjemaah dan dengar tazkirah sama sama dengan mereka…..


mus0lla Saidatina Khadijah..^^
with them..^^


Cukuplah rasanya…..aku tak nak cakap panjang panjang dah……asalnya nak wish new m0nth je….hehe..by the way….selamat menjalani bulan yang terakhir dalam tahun ni…..h0pefully…new day, new m0nth, new happiness ! insyaAllah pertengahan bulan ni aku akan jadi cikgu tadika..d0akan aku b0leh mengajar mereka tau ! HAHA…..*macam tak percaya pulakk aku nak jadi cikgu ! kahkahkah….atleast aku dah mula bergerak ke fasa baru dalam hidup aku....inilah masanya untuk pengalaman baru......kan kan kan......wish me luck kayy !


i'm n0t budak sek0lah yet ! haha



No comments: