Thursday, December 12, 2013

nikmati pelbagai aplikasi di Bluestack ^^

salam..any0ng hasey0 !!!
hari ni aku nak share dengan k0rang applicati0n Bluestack yang aku selalu guna bila nak sembang dengan kawan kawan aku...n0rmally 0rang paling k0man akan buka fb, twitter, bl0g....tapi antara applicati0n yang semakin mendapat perhatian ramai ialah instagram, wechat & whatsapp....seri0usly aku pun mula mula macam malas nak layan semua benda ni tapi sejak aku sibukkan diri kat menda alah ni b0leh tahan best jugak...tujuannya still sama...b0leh contact c0ntact dengan member member ! 

bnyak aplikasi kat bluestack ni....

selalu 0rang kata kalau whatsapp & wechat just untuk ph0ne andr0id..siapa kata 0rang takde andr0id tak b0leh..??!!! k0rang pun b0leh guna lapt0p untuk nikmati aplikasi ni.....nak tahu macam mana ??!!.....senang jee......k0rang pergi je cari kat go0gle applicati0n bluestack ni dan terus install lepas tu ikut je fl0w dia.....seri0usly senang sangat...nama pun tekn0logi di hujung jari kan....semunya b0leh !

i luv berwhatsapp bersama mak mak jemah !

aku guna applicati0n bluestack ni pun baru je....actually dah lama dah adik aku installkan dalam lappy aku cuma aku je yang jarang bukak .....sedar sedar dah banyak c0ntact masuk....rupanya kawan kawan aku pun  lebih prefer guna whatsapp & wechat jee....siap ada kawan aku cakap "kredit aku seringgit setengah je tapi b0leh tahan sebulan tau ! " terus aku rasa macam berminat nak guna aplikasi ni je memandangkan aku se0rang yang sangat kedekut kredit ! kuikuikui


game pun ada tau !

banyak lagi aplikasi yang terkandung dalam bluestack ni...game pun ada f0r th0se yang suka gila main game.....kalau k0rang rasa nak bercakap macam dekat ph0ne just tekan je ic0n mike dan cakap je apa yang k0rang rasa nak cakap sebab aplikasi ni bukan hanya b0leh chat sahaja....*nanti bercakaplah k0rang depan lappy s0rang s0rang macam 0rang gila ! haha..even bila k0rang tengah sibuk melayari web lain....kalau k0rang tak bukak aplikasi bluestack ni pun secara aut0matiknya akan timbul p0p-up yang ada n0tificati0n dari kawan kawan k0rang....aplikasi ni sedikit sebanyak dapat bantu aku save kredit ph0ne aku dan berhubung dengan member member....free je pun....k0rang bila lagi nak try...s0 b0leh la install sendiri....

senang nak bagi 0rang allert..




4 comments:

Atiqah Norbeli said...

Mcm mane cara nk install dia ?

iffa Afifa said...

haha, memang mcm menyuruh aku je kan.. Fine,,,

cik karmila said...

cuba search je bluestack kt go0gle then cari yang sesuai dengan s0ftware komputer awak..

Muhd Rifki said...

cik karmia saye dah cari bluestack tu tapi saya tahu nak install wechat cam ne ?