Monday, January 6, 2014

bahagia bersama mereka :)


salam..any0ng hasey0 !!!
seharian mengajar rasa penat sangat..tekak pun dah sakit sakit dah ni...suara memang tak payah cakap lah...serak terus....asyik jerit je.....rasa macam dah berpuluh ribu kali cakap benda yang sama dengan anak anak murid..tapi still ulang benda yang sama..hmm..nak buat macam mana kan....dah nama pun budak..kuikuikui...*aku pun dulu macam tu jugak...even aku penat & lelah macam mana pun..semangat aku nak mengajar di0rang tetap tinggi.....satu hari nanti mereka mereka inilah yang akan jadi pemimpin kita....mungkin satu hari nanti aku akan rindu saat saat macam ni....setiap hari melayan kerenah dan perangai mereka yang sangat nakal...tapi gelagat mereka lah yang banyak mengisi kek0songan hidup aku yang berjauhan dengan family...

my luvly class..^^

my sweetheart ^^

time less0n..

time aktiviti transisi..

khusyuk ben0 teng0k tv..
 tak lupa jugak buat kawan kawan yang menemani aku..k0rang lah penaik semangat aku untuk teruskan kehidupan kat sini....sehari tak bersama k0rang rasa k0song diri ni....terima kasih kawan kawan atas bimbingan k0rang....

hear ceramah fr0m Ustaz Zulkifle @ masjid putra Nilai 0nce per week..

rai,najah,aineen..^^

*prepare f0r less0n t0morr0w....h0pe t0m0rrow is better than t0day & yesterday ^^

1 comment:

Syah said...

Hai,jo join dua GA yg awesome ni!

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2014/01/new-year-giveaway-by-monster-and-lala.html

http://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2014/01/super-duper-awesome-giveaway-by-hannan.html