Friday, January 3, 2014

first dayy mengajar ^^

salam..any0ng hasey0 !!!
hihi..happy new year y0u all !
tahun baru mesti semangat baru kan...h0pe h0pe begitulah !
semalam first dayy aku start jadi cikgu tadika.....
perrhh ! gila penat wey nak handle anak anak tadika ni....
mana taknya..macam macam kerenah......kalau aku nak share s0rang s0rang budak k0nfem sampai es0k pun tak habis...tapi sepenat penat aku ajar & jaga di0rang semua still rasa happy + eksited gila..tiap tiap hari rasa makin semangat nak ajar mereka semua ni....aku tak pernah pun bercita cita nak jadi cikgu..even ayah ngan ibu aku warga pendidik...tapi dengan masa dan peluang yang ada ni lah aku cuba nak cari new experiences....

mana mama naufal..??! huhuhu

time assembly ^^

riuh gila..

wajah wajah anak anak ku ~

anak anak kelas kesayangan..

time less0n...
seyesly teruja gila mengajar mereka semua ni...kalau nak kata nakal memang ramai...tapi yang mendengar cakap pun ramai jugak....0kay lah tu..balance semuanya....maybe this is 0ne 0f preparati0n aku uruskan budak budak...manalah tahu kalau aku ada anak satu hari nanti ke kan...haha...










3 comments:

Ina Amani said...

Wahh guru PASTI :D
Hehe comel je tengok muka sorang2. muka pasrah xD

Nadratul Syazwana said...

Hehe macam best je ajar bebudak kecik ni kan? Hehe

NurIzzah Inshirah said...

( first ga izzah annisa ) tuntut sini bookmark tu http://www.facebook.com/profile.php?id=100004071484395