Friday, January 31, 2014

G0ng Xi Fa Cai @ KLCC..hang-0ut time ! ^^

salam..any0ng hasey0 !!!
g0ng xi fa cai !!! hihi..ser0noknya dapat cuti....dah dekat dua bulan aku tak balik kampung...rindu rasanya.....s0 dah alang alang cuti dan gaji tengah masyukkk apa lagi...balik kampung lah jawabnya ! bef0re nak balik rasa cuak pulak rasanya..mana taknya..tiket tak beli lagi ! kang tak pasal pasal aku balik jalan kaki kang dari KL ke Selangor ! huhu

lambat gila ktm ni !!!

nasib baik kembar aku pun nak balik jugak...s0 kit0rang plan naik ktm awal awal pagi....aku dari nilai & dia dari bangi sama sama ke Pudu....
rushing punya rushing teng0k teng0k tiket bas ada pukul 7 je !!!! dah la pagi lagi...maunya berjanggut aku menunggu bas kat sana..

breakfast kt kfc with my twin..

then lepas kit0rang breakfast kat KFC..dapat lah rasa G0lden Chicken Wrap yang baru kat KFC tu...*aku tak suka sangat...lagi sedap crazy crunch kutt..hehe.. lepas tu terus gerak pegi jalan jalan kat KLCC....kembar aku ni sibuk sangat nak carik buku kat p0pular & kin0kuniya...nasib baik dekat dan murah je dari puduraya....beli c0in LRT baru rm2.80 s0rang....turun ke Masjid Jamek then terus amek lrt ke KLCC..puas kami jalan jalan cari makan sampai lenguh lenguh gila kaki ni...kembar aku pun asyik mengadu sakit kaki je...tapi aku buat tak tahu je...yang penting aku dapat jalan ! hahaha..dari pukul 11.00 pagi kat sana sampailah 5.00 petang....hihi..sekali sekale kan..kenalah manfaatkan ...

w0nderful 0f KLCC during CNY...
sempat lagi..hehe

hehe..suka suki..

they are my fav chef ! @p0pular bookstore..
bukan main meriah gila teng0k sambutan G0ng Xi Fa Cai kat KLCC..merah merah belaka...patung kuda besa gila kut dengan tanglung tanglung bagai...pekerja pekerja asing a.k.a PATI pun tak lepaskan peluang bergambar bagai nak rak kat depan depan 0utlet...hari gaji lah katakan....seyes kelakar kalau teng0k ...

kami lah twin 0f the twin t0wer !!!! hahaha

*lepas ni ntah bila lah lagi dapat jalan jalan macam ni...^^

1 comment:

Admin Soffah said...

Salam Ukhuwah selalu...., Saya dari Indonesia mengajak sahabat blogger untuk andil serta menikmati peluang usaha sampingan, biar tetkala kita di depan komputer tidak hanya membuang waktu, Namum juga bisa menghasilkan, dan tetap lancar dalam meluapkan kreasi kita, Mari kita buktikan pada mereka bahwa kita bisa sukses walau hanya di depan komputer...
Melalui Program ini kita bisa kerja tanpa terasa. Salam sukses selalu :-) Malaysia pun bisaloh Ukhti