Tuesday, February 11, 2014

besday anak murid :)


salam..any0ng hasey0 !!!
semenjak dua menjak ni susah gila nak dapat line internet kat tempat kerja aku....
lagi lagi bila rasa diri ni makin busy hari hari d0k perah 0tak & idea nak mengajar anak anak tadika tempat aku....
makin lama aku makin rapat dengan anak anak kelas aku....rasa macam anak sendiri lah pulak even belum kawen...hehe..
bulan lepas ada dua 0rang besday anak aku....biasalah kalau dah namanya budak tadika memang excited gila bila nak sambut hari jadi...seminggu sebelum dah kemain mengingatkan aku....siap tanya nak bagi hadiah apa lagi....thanks sangat bagi jajan + beskek sedap untuk mu'addibah & kawan kawan..hehe

besday anak murid yang first : 

Harith Hakimi b. Hilmi (18 JAN 2014)



besday anak murid yang sec0nd :

Muhammad Yusuf b. Faruq Zahari (31 JAN 2014 )






mu'addibah d0akan sem0ga anak anak mu'addibah sentiasa sihat & ceria.....jadi anak yang baik....jangan nakal nakal...mu'addibah dah penat nak menjerit hari hari.......mu'addibah sayang semua anak anak mu'addidah....^^


No comments: