Monday, February 3, 2014

wedding kawan sek0lah rendah..^^

salam..any0ng hasey0 !!!
h0yeahh !! h0yeah !! dah lama tak balik rumah rasa lepak gila...
kalau kat Nilai selalu rasa pressure je sebab kena mengadap data data murid....huihh...
s0 plan hari ni nak pegi wedding kawan sek0lah rendah.....
dah lama aku tak jumpa dia....last jumpa time UPSR lah...lepas tu semua dah bawak haluan masing masing....jumpa jumpa kau dah kawen dah ye Syafiqah.....by the way selamat pengantin baru aku ucapkan....






sem0ga jadi isteri yang s0lehah dunia + akhirat.....nasib baik kawan merangkap jiran aku nak temankan....dapatlah aku teng0k kau bersanding atas pelamin.....aku bila lah lagi...s0b s0b.....yang paling best bila aku dapat jumpa kawan kawan sek0lah rendah aku dulu...seyes dah tak ingat muka dah ! tau tau dahhensem jelita ayu semuanya ..haha....h0pe lepas ni ramai lagi kawan aku yang kawen...b0leh la aku tumpang makan nasi minyak sekali yee ! kihkihkih





No comments: