Sunday, March 23, 2014

balik kampung time !

salam..any0ng hasey0 !!!
yeayy ! cuti sek0lah dah mula.....
sekarang tiba giliran aku untuk cuti pulak....
sebelum aku kena bertugas rabu depan aku nak lepak puas puas dulu kat rumah.....
sambil sambil tu nak hilangkan stress !!!

Nilai ----> Plaza Rakyat ----> Puduraya ---> Sabak Bernam...^^
bajet dalam RM50 je....belanja tiket, c0in, t0ilet, makan & minum adalah dalam RM27.40 semuanya...



alhamdulillah dapat tiket bas pukul 1...sampai puduraya awal hari ni....
first !beli tiket....then barulah termenung, cucuk duit, tidur sekejap dan carik makan....
actually memang aku nak lepak lepak je tapi aku takut sangat tak dapat tiket....
sumpah aku dah taubat nak naik bas ke Kuala Selangor....tak pasal pasal aku jadi crush mamat nepal kang....nauzubillah...
s0 ......here we g0 !!!



No comments: