Thursday, March 20, 2014

STPM RESULT..:D

salam..any0ng hasey0 !!!
hari ni result STPM keluar....cuak takut seram gerun tak payah cakaplah.....
memang tak tahu nak cakap macam mana....
disebabkan perancangan last last minit finally aku dapat jugak fly ke sek0lah ...
tu pun kesian gila anak anak murid aku...terkapai kapai di0rang semua....
mula mula rasa macam tak nak pegi...bila difikir fikir bila lagi aku nak jumpa mereka..aku pun malas nak patah balik kampung jawa sana....
nasib baik ibu dah kirimkan baju batik kat kawan aku....
berlari jugakla ke h0stel untuk tukar baju kejap...


m0ve dari nilai with rai, najah & aineen..
s0me 0f them yg excellent..

pehh..0rang 4 plat nak masuk paper...

lepas umum....alhamdulillah......PNG batch aku meningkat...puas hati aku dapat kalahkan batch tahun lepas....ngehngehngeh...untunglah siapa yang cemerlang gila tu.....1 malaysia b0leh kenal k0rang....alhamdulillah result yang aku dapat dah cukup untuk buat aku senyum dan bersyukur....
kalau semedang nak perhatikan result 0rang yang lagi cemerlang sampai bila nak ada rasa bersyukur....cukuplah teng0k pada diri sendiri..yang penting aku tau mana kemampuan aku.....*just be y0urself.....

with my luvly Geng Muslimat Comel..even tak bersama semua GMC tapi aku bahagia sangat dapat jumpa korang semua...^^

with syifa, atikah adila, hani & najah..

with them..:D

last h0pe...sem0ga aku dapat masuk UKM atau USIM...aku teringin sangat nak sambung c0urse syariah....aku minat gila bidang ni....kalau rezeki aku kat c0urse lain aku redha je....yang penting dapat sambung belajar....terima kasih kat ibu ayah, guru guru, kawan kawan yang tak putus putus d0akan kejayaan aku & kawan kawan.....memang lega bila dapat buat 0rang happy....alhamdulillah...:D

KKJ a.k.a KOLEJ ISLAM SULTAN ALAM SHAH adalah bumi tarbiah yang paling aku sayang sebab banyak mengajar erti peng0rbanan, keikhlasan, persahabatan, kegagalan dan kejayaan....
n0w i'am pr0ud t0 be KISASIAN....


4 comments:

Byha Nabihah said...

aku tunggu kat usim . hehehe

Byha Nabihah said...

eh btw, congratz huda !

cik karmila said...

insyaAllah kalau ada rezeki kat sana....tp teringin sangat nak masuk UKM....

cik karmila said...

insyaAllah kalau ada rezeki kat sana....tp teringin sangat nak masuk UKM....