Wednesday, April 9, 2014

A Trust....


salam..any0ng hasey0 !!!!
kadang kadang kita rasa susah nak bagi kepercayaan kat 0rang...kadang kadang jugak dengan senang 0rang nak bagi kepercayaan kat kita....pers0alannya..mampukah kepercayaan itu kita pegang sampai bila bila....??kadang kadang kita tersepit dengan situasi yang mana kita sendiri menyesal kenapa dia memberikan kepercayaan kepada kita....bukan diri ini nak meragui kepercayaan yang diberi tapi hanya diri ni yang tahu betapa tidak layaknya untuk diberikan kepercayaan itu....mungkin diri ini terperangkap dengan keadaan yang mendesak....kepercayaan memang tak dapat dibeli dengan duit.....bila sekali 0rang percaya kat kita....memang kita layak untuk dipercayai....0nce bila kita sendiri yang langgar kepercayaan itu................mungkin susah untuk ditarik balik....

When someone shows you their heart, their past, their wounds, they have entrusted you with the deepest part of themselves. It is the part of themselves that makes them uniquely beautiful. To be trusted in this way is a great honor. 
Guard that trust with your life.

A : kawan, aku nak tanya...berapa peratus kau letak kepercayaan kat aku..??
B : 80% maybe.....hmm....
A : sampai macam tu banyak sekali kau percaya ?
B : ..............................kau pulak..??
A :.............................................................................................


No comments: