Wednesday, April 16, 2014

duty masak & duty r0oster ^^


Salam..any0ng hasey0 !!!


geng number 2 memang gempakk ..haha


Bila duduk sebumbung dengan kawan kawan memang takkan penah lari dengan duty wajib..apa lagi…0fc0urse lah memasak….actually bila kita duduk sebumbung….kita akan tahu semua perangai orang orang rumah….tak kiralah yang baik mahupun sebaliknya….actually bukan tujuan untuk p0int kat siapa siapa tapi aku saja nak share duty memasak aku with 0rang orang rumah….bajett pulak padahal 3 hari seminggu je masak…kalau hari hari biasa  tukang masak yang t0long masakkan..hehe…kalau rasa tekak dah l0ya nak makan makanan yang sama je….beli je kat rest0ren belakang….tak pun paling bajett dan simple…Maggie lah jawabnyaa…..k0nfem jimat gila duit…by the way aku enj0y bersama mereka semua…semua benda kami buat bersama….paling tak tahan cuba teng0k quote duty tu…."bukan anak dara kalau malas masak….”sentap  memang sentap….kahkah…



an0ther duty harian memang cukup memenatkan kit0rang…duty kerja harian…tapi bila lama lama dah terbiasa….nama pun bekerja….s0 kenalah kerja betul betul…baru tak makan gaji buta….kurang lagi empat bulan aku kerja kat sini….rasanya taklah lama sangat tempoh tu bila aku tenggelam dengan kesibukan….biasanya hujung minggu kalau takde pr0gram mesti ada meeting 0r usrah...taklah rasa sunyi sangat....rasa ada hikmah jugak dapat sibukkan diri dengan benda benda macam ni....takdalah jiwa k0song sangat....hehe

ya Allah…berilah aku kekuatan, ketabahan, kesihatan dan kesabaran mendidik anak anak ini….berilah mereka kefahaman yang tinggi dalam menuntut ilmu…ameen…






No comments: