Monday, April 28, 2014

member member yang dah kawen :D


salam..any0ng hasey0 !!!
tahun 2014 ni boleh dikatakan ramai jugak kawan aku yang dah kawen…w0w ! what a y0ung age y0u guys…tak tahu kenapa bagi aku umur 20 still muda lagi kalau nak kawen…but kalau j0doh sampai awal apa b0leh buat kan….yang pastinya muda lagi bagi aku…mana taknya….dulu aku penah deal dengan kawan aku kat d0rm..siapa yang kawen dulu dia yang l0ser….haha…in fact aku belum ready nak kawen….mulalah wat benda b0doh deal dengan kawan kunun….actually aku nak expl0re macam macam benda lagi kat dunia ni…c0me on man…banyak benda menarik kat dunia ni yang kau dan lihat dan rasa lagi….enj0y dulu….hehe..

aminah & her husband...

arry and his wife....

aminah & her husband..

syafiqah & her husband

husband & wife t0-be..syazatul hanis & her fiancee...


mostly di0rang yang kawen ni kawan sek0lah agama aku dulu….ada yang aku dapat attend ada jugak yang tak dapat…tahniah kawan kawan semua….sem0ga bahagia disamping husband & wife masing masing….selamat menggalas tanggungjawab sebagai suami dan isteri…yang bakal berkahwin sem0ga cepat naik pelamin....d0akan aku kawen nanti nanti tau...bukan sekarang ! bagi aku jadi jutawan dulu….aku nak makan semua benda yang aku suka  banyak banyak sampai gemuk dulu sebelum aku naik pelamin….tu pun kalau panjanglah umur aku…kalau tidak apakan daya…





No comments: