Tuesday, April 29, 2014

re-new driving license...^^

salam..any0ng hasey0 !!!
semalam ayah aku baru teringat nak bagi lesen yang aku aku renewkan....
hihi..nasib baik ayah baik hati belanja renew lesen....tu pun sempena besdayy aku katanya....by the way terima kasih banyak banyak....masa tu aku tengah kerja kat nilai...s0 terpaksalah ayah aku yang renew lesen ni....macam mengada ngada pulak sekarang ni kalau nak renew lesen kena tangkap gambar backgr0ud putih....dengan tak readynya pergilah tangkap gambar...lepas ni b0leh la aku drive sesuka hati lagi.....lesen dah ada kat tangan.....kihkih...sekarang ni tempoh lesen dah ikut tarikh besday..s0 senang lah...kut kut tiap tiap hari jadi aku ayah nak belanja renew lesen ke...hehe...kalau tengok muka kat dua dua lesen ni tak lah jauh beza.....cuma aku rasa sikit kecewa sebab aku tak gemuk gemuk.....bilalah aku nak menambah lemah sikit kat pipi agaknya......




2 comments:

permatabiru said...

wahh kita semangat nk kurus dia nak gemuk lakk..happy birthday :)

Anisyamir Leejo said...

Sy pun baru je buat lesen kat jpj isnin lepas. hihi Jemput baca : http://anies-msletoes.blogspot.com/2014/04/perjalanan-untuk-mendapatkan-lesen-p.html