Friday, April 4, 2014

t w e n t y

salam..any0ng hasey0 !!!
setinggi tinggi kesyukuran aku panjatkan ke hadrat Allah sebab sampai hari ni aku masih dapat teruskan hidup....aku bersyukur sangat sebab Allah still bagi lagi aku peluang untuk cari pengalaman kehidupan....terima kasih yang tak terhingga kepada ibu & ayah..sebab lahirkan aku dan kembar kat dunia ni....tanpa mereka siapalah aku....ucapan hari jadi ni aku tujukan khas juga buat kembar aku NURUL HUSNA BINTI MOHAMAD...selaku kembar, kawan dan member dari dalam perut hingga ke hari ini...tak kiralah berapa ribu kali kita pernah bergaduh, bertumbuk, bercubit, bertikam lidah kau tetap kembar aku sampai bila bila...

twin f0rever..
buat semua member member baru dan lama....terima kasih dengan ayat ayat berbunga k0rang tu....aku bahagia sangat hari ni...even after this aku takkan rasa lagi umur belasan tahun.....welc0me 20 ! haha...

new age, new life, new happiness..

makin besar makin banyak cabaran yang aku kena galas....tapi aku sedar semua ni untuk kepentingan aku jugak...sem0ga hari yang berlalu lepas ni akan lebih mematangkan aku...dapat mendekatkan aku dengan Allah....umur 20 bukan lagi masa untuk aku main main...even s0metimes aku tak dapat lari dari kenakalan remaja aku...hehe...but life g0es on....hidup perlu diteruskan...

Old age is like everything else. To make a success of it, you've got to start young.

*t0 be c0ntinue bab birthday with my children ^^ hehe

No comments: