Thursday, April 3, 2014

The Slatera vs The Fr0zen...

salam..any0ng hasey0 !!!

s0 far aku rasa bangga dapat teng0k perkembangan anak anak kelas aku....rasa di0rang semua dah banyak peningkatan....dari segi pembelajaran ada impr0vement.....sahsiah pulak pun b0leh lah even aku tahu anak anak aku ni memang ramai yang hiper dan aktif...dah la nakal...manja tak payah cakaplah ! sehari tak ada yang melalak s0mething wr0ng lah tu....

tak sangka..ada jugak bakat melukis & mewarna di0rang semua ni...

mana mana tempat yang aku pergi tak sah kalau tak ada c0mpetiti0n lelaki dan perempuan...macam tu jugaklah kalau kat alam tadika....kalau lelaki memang musuh dengan perempuan..kalau perempuan kalau tak sah kalau tak menyalahkan lelaki je....macam ada satu hari ni aku ada buat c0mpetiti0n melukis & mewarna untuk subjek sains.....si banin entitled gr0up mereka "The Slatera" & banat pulak sibuk dengan title "The Fr0zen"....maka berlawanlah dua dua theme tu...yang si banin tak sah kalau tak letak simb0l simb0l p0wer kat lukisan...si banat pulak mula lah nak letak bunga bunga bagai....*sampai kat dalam laut pun b0leh ada banyak bunga...

Fr0zen Team...
Slatera Team ..
last last aku sendiri tak tahu nak decide siapa yang menang...nanti kalau aku bagi hadiah kat satu team je..yang satu team tu mesti meraung....s0 terpaksalah semua aku bagi hadiah....haha....nasib baiklah baru budak tadika....bagi buku n0te kartun kecik je dah mel0mpat l0mpat keriangan semua...



No comments: