Monday, April 28, 2014

#thr0wback sek0lah rendah ^^


Salam..any0ng hasey0 !!!!
Lately kembar aku ada bagi gambar gambar sek0lah rendah dulu….kununnya masa zaman muda muda dulu…haha…aku pun tak ingat sejak bila entah aku ada tangkap gambar….sedar sedar ada gambar aku….masa sek0lah rendah dulu macam apa je muka aku…dengan sememeh and selekeh…aku ngan kembar aku kat sek0lah dulu tersangatlah humble…..bukan dalam kalangan budak budak h0t pun….rasa up sikit bila masuk sec0ndary school…dan mula keluar tanduk bila masuk f0rm 6…haha…tipu je tipu je…

dulu dulu memang tak reti nak berp0sing...hanya mampu masuk dalam kamera..


ehh ! ada jugak aku terselit kat situ...

just persamaan dari dulu sampai sekarang aku still nampak ayu dan bers0pan santun…bluek ! itulah sek0lah terakhir aku belajar dengan kembar aku…dulu duduk pun sebelah sebelah….tidur pun sebelah sebelah..memang b0san…bila masing masing dah lain sek0lah menengah rasalah banyak sikit cerita kalau balik rumah…

haha..muka c0mot....sekarang dah hensem hensem semuanyaa...konfem ada awek s0rang satu nie..
really luv this pict....0riginally lighting....malangnya aku tiada !


dalam banyak banyak gambar yang aku jumpa ni ada jugak muka musuh utama aku dan kembar aku….memang musuh aku dan kembar dari dulu sampai sekarang….tak tahu bila nak padam dendam tu….bila teringat balik “epis0d epis0d penderitaan kit0rang “ memang rasa nak menangis….biarlah dia bahagia dengan haluan dia….yang pastinya kit0rang dah bahagia tanpa teng0k muka dia lagi….sumpah sampai mati kalau b0leh aku taknak jumpa dia dah…kadang kadang bila kit0rang cerita kat ibu…mesti ibu cakap “eii kau jangan nak benci sangat..nanti jadi sayang…tak pasal pasal kawen kang satu hari nanti…” cepat cepat aku tunjuk kat kembar aku….haha…nasib baiklah kau pendek m***…..!

one 0f them is my best enemy ever !

No comments: