Monday, May 5, 2014

pbakl14 yang sweet ^^^

 salam..any0ng hasey0 !!! 
rasa teruja gila tahun ni aku masih berkesempatan pergi ke PWTC ....mula mula rasa macam d0wn kut kut tak dapat pegi sebab 2 minggu aku mc kerja sebab kena chicken p0x but alhamdulillah finally aku dapat jejakkan kaki ke sana dengan member member sekerje aku....bukan satu hari tapi 2 hari kutt aku pegi ! memang balas demdam namanya tuu...actually tak terniat pun nnak pegi 2 hari but 0rang rumah aku sibuk bising kata nak jumpa izzue islam s0 aku ikutkan je lahh...untung untung dapat gak jumpa dia !


sec0nd day pegi sana rasa bertuah sangat dapat jumpa dengan n0velis kesayangan..Siti Rosmizah...n0velis yang mampu buat semua 0rang menangis tahap gaban..haha...eksited gila dapat jumpa and sembang dengan dia...sampai tudung her0t mer0t pun dah tak kisah dah...


yang ni firsr day our trip....ramai la jugak...sec0nd day just kit0rang berempat jee.....balun je lahhh...


hehe....sebelum tangkap gambar dengan izzue islam sempat jugak bermesra dengan kak awin...tak sangka supp0rting gila dia.....masa kit0rang pergi t0ilet pun sampai terserempak ngan dia gak....sampai dia dah cam muka kit0rang...


jeng jeng jeng ! izzue islam !!!!!! dapat jugak jumpa dengan firash arshad aka suami syafa aqira ni....pun sama...supp0rting macam kak awin....aman nassim pun sama jugak...senyum tak lekang....hihi...


p0yo betul muka depa berdua ni....pape pun still nampak hensem bargaya.....haha...


thanks baby, ecah ngan dek ya sebab keluar sama dan gembirakan aku......hihi...memang best keluar dan lepak dengan k0rang...


masa untuk memp0yokan diri....sempat jalan jalan kat sh0pping mall sebelah kl sentral....


0verall aku memang sangat happy sebab wishlist aku dah tercapai nak pegi PBAKL tahun ni....hehe...h0pe tahun dapat dapat pegi lagi macam tahun tahun sebelum ni....aku enj0y sangat dapat keluar dengan member yang memang sekepala ngan aku....see y0u pwtc next time !

2 comments:

iffa Afifa said...

Rindu kite pegi pbakl13 dulu. sanggup fly sesame. stay rumah shuha. sampai kau ngn aku hilang dkt pwtc tuu. tak dapat nak cari sbb xade no fon. nampak tak ghairahnyaa kita sampai tak sempat nak mnx no fon. haha, mase tu mall seblah pwtc tu tgh renovate. kan kan.. rasa mcm baru smlm kite pergi. haha, sumpah rinduuu.. ^^

cik karmila said...

kan kan....rindu gila nak jalan ngan kau....one fine day kayyy...